Wpis z mikrobloga

Jest zsynchronizowane. Obrabiasz zdjęcie - nie musisz zapisywać ustawień,bo automatycznie się zapisują i na innym urządzeniu otwierasz to samo zdjęcie z tymi samymi ustawieniami. Korzystam tak z lightrooma na kompie i tel.
  • 0
@ujdzie: @cykcyk Mam już zainstalowanego PSa i Lightrooma na dwóch kompach. Na starym kompie mam 5500 zdjeć w LR i za cholerę nie wiem co zrobić by mieć je także na drugim kompie. Wszystko już podpięte pod Adobe Cloud, poleciały aktualizacje, niby wszystko cacy. Opcja exportu jest jedynie na dysk - chyba że szukam w złym miejscu. Co zrobić by te zdjęcia poleciały na drugiego kompa wraz z ustawieniami obróbki?
  • 0
@ujdzie: No właśnie u mnie to nie działa. Chyba antywirus, firewall albo coś blokuje po prostu połączenie. Muszę się zagłębić w to chyba nieco bardziej.
@chomik3: to jest chyba postawa do weryfikowania problemów + przycisk kółka zębatego po prawej - tam chyba były logi.

Ogólnie - ja olałem temat zupełnie. Strasznie mnie ten cloud irytował. Używałem lightroom mobile i z każdego wyjazdu potrafiłem przywieźć kilkadziesiąt/kilkaset zdjęć, ale synchronizacja tego przez wifi trwała wieki zamiast kilku minut po usb. Tona rzeczy bywała uszkodzona i ogólnie toporne to było z rok/dwa lata temu. Wiem, że mają parcie na
ujdzie - @chomik3: to jest chyba postawa do weryfikowania problemów + przycisk kółka ...

źródło: obraz_2023-03-28_122000709

Pobierz
  • 0
@ujdzie: Mam tam w miejscu "Not Synced" napis "próba połączenia z serwerem". Kółko zębate nic nie mówi. Logów brak. Jest jedynie lista informacji: mail, imię nazwisko i "Przesyłanie: brak". Nie wiem czy w trialu tego nie ma, trzeba to włączyć jakoś czy też jakaś linijka w rejestrze mnie blokuje (w hosts nie ma żadnego serwera adobe w blokowanych, antywirus też chyba nic nie blokuje). Poza tym aktualizacja LR i PS przebiegła
  • 0
@ujdzie: Już doszedłem - firewall blokował połączenia. Teraz mam przestrzeń w chmurze 0/20GB i "aktywność lokalna: zsynchronizowano". Nie umiem za cholerę znaleźć jednak opcji by obrobione pliki oraz RAWy zaimportowane do LRa przenieść do chmury. Pomoc Adobe jest wyjątkowo kijowa - opcja kontaktu wywala 404, a poradniki odnośnie bibliotek i exportu do chmury nie objeły Lightrooma.
Widzę że jest opcja w Creative Cloud by dodać pliki, ale ja nie chce dodawać
  • 0
@ujdzie: Chyba się udało. Konieczne było stworzenie dodatkowo "kolekcji". Chciałem tam przenieść folder "RAWy", ale widze że kolekcje nie obslugują podfolderów i prawie 5000 plików było w jednym katalogu... Muszę każdy folder wrzucić jako nowa kolekcja i powinno być git.
Dzięki za pomoc!