Wpis z mikrobloga

Tak, Global Offensive zmieniło sporo w porównaniu do tzw. 1.6 - pomińmy dużo mniej popularną grę (taki element przejściowy) , czyli Counter Strike: Source. Inny silnik, inny movement, inaczej zachowujące się bronie, trochę inny ich zestaw, system matchmakingu i system rankingowy. W późniejszych aktualizacjach doszły jeszcze drobne i większe zmiany gameplayowe na popularnych mapach, nowe tryby, jeszcze więcej nowych broni. Valve dało dobrą grę, w pewnym sensie remake pierwowzoru i e-sportowy CS wcale się nie skończył dlatego, że "inaczej się szczela" - wręcz rozkwitł. Serio myślicie, że zmiany mieszczące się w pojęciu i rozmiarze aktualizacji to jedyne rozsądne, co Gaben mógł zrobił, bo "zmiany zabijo gre" ? CSik mocno stracił na popularności przez ostatnie lata (znudził się) ludziom, niedawno troszkę się podniósł - czy drobna aktualizacja grafiki i mechanik na pewno pomoże ?

No mają ten nowy silnik Source 2 od wielu lat i jakby Valve było porządną firmą, to by chciało się jakoś rozwijać. Oni natomiast nowej technologii używają do pudrowania starego trupa, bo "ryzykować nie trza"...
Hajs ze Steama leci, można udawać, że robi się gry, tylko jak długo jeszcze ? Kiedyś to #!$%@? !
#cs2 #csgo #pcmasterrace
Pobierz MarcinSzabla - Tak, Global Offensive zmieniło sporo w porównaniu do tzw. 1.6 - pomińm...
źródło: 3db3a7_142925022930.19
  • 8
CS znalazł pewną nisze (w sumie mało jest gier tego typu, większość strzelanek to bardziej styl CODa lub overwatcha) i jak za bardzo odejdą od swojego stylu to mogą stracić ludzi którzy w nią grają głównie dlatego, że oferuje coś innego niż reszta.

Cel by był aby przyciągnąć wiećej nowych niż straci się z aktualnej puli, ale to nie jest łatwe. Ludzi którzy lubią coda zbyt wielu nie przekonają bez całkowitego przebudowania
Co do zabijania marki przez zmiany, to odnosiłem się do wpisów moich proprzedników na tagu.
@10129: To jest piękne w CS:GO, że za bardzo od tego "stylu" nie odeszli, wprowadzając jednocześnie sporo drobnych innowacji. Tak mogliby robić z "dwójką" i pewnym sensie robią, tylko że prawdopodobnie na zbyt małą skalę.
@reakwon Source 2 to technologia nowsza od pierwszego Source'a mimo wszystko. Faktycznie, mają teraz większą zwyżkę, niż myślałem. Dobrze, że coś
CSik mocno stracił na popularności przez ostatnie lata (znudził się) ludziom, niedawno troszkę się podniósł

No miał spadek do 2020, teraz ma zwyżkę.


@MarcinSzabla: O czym ty #!$%@? xD
Jakiekolwiek spadki popularności naśladują tendencje pozostałych gier w okresie letnim, gdzie casualowi gracze często znajdują atrakcyjniejsze sposoby spędzania wolnego czasu niż granie w gry. O żadnych istotnych spadkach nie ma mowy jeżeli chodzi o "ostatnie lata", wręcz przeciwnie - gra rośnie, ostatnio
Pobierz rwL_ - >CSik mocno stracił  na popularności przez ostatnie lata (znudził się) ludziom...
źródło: obraz_2023-03-23_174229999
@rwL_: Nie do końca. https://steamcharts.com/app/730 - zobacz sobie miesiąc po miesiącu procentowo ile ludzi przybyło, a i odpłynęło. Najlepiej ja teraz porównuję miesiące "peaku", tj. grudzień i styczeń w latach 2015-2020 w liczbach całkowitych.
Styczeń 2015 - około 443 tysiące
Styczeń 2016 - około 667 tysięcy
Styczeń 2017 - około 814 tysięcy
Styczeń 2018 - około 715 tysięcy
Styczeń 2019 - około 684 tysiące
Styczeń 2020 - około 817 tysięcy

Dobra,