Wpis z mikrobloga

Przedstawiam najnowsze dane dotyczące liczby użytkowników, którzy w dniu gali odwiedzali stronę odpowiedniej organizacji. Nie są to dane dotyczące zakupu PPV, ale pokazuje jaką popularnością cieszyła się dana edycja, co może dawać jakiś pogląd na samą sprzedaż (wcześniej przygotowywałem takie zestawienie, mówiąc o oglądalności, ale uwzględniłem komentarze i zgadzam się, że to jednak zbyt nieprecyzyjne i mylące).

Poprawiłem dane za Fame MMA 16 i uwzględniłem MMA VIP, Elite Fighters i Pink MMA, żeby pokazać, że to nie jest łatwy biznes jakby niektórym mogło się wydawać.

Jak to czytać?

Dane zostały zgrupowane w oparciu o liczbę użytkowników podaną w Similar Web Pro. Indeks to po prostu iloczyn wyniku danej gali i wyniku gali, która odnotowała największą liczbę użytkowników. Są to wszyscy użytkownicy, którzy odwiedzili witrynę bez podziału na tych, którzy dokonali zakupu i tych, którzy tego nie zrobili.

High League 6 zgromadził większą liczbę użytkowników niż Fame MMA 16, ale odnotował mniejszą ilość wizyt na pojedynczego użytkownika (zwykle jest to 2:1, a tu było 1,5:1), co może oznaczać, że sprzedaż nie była wcale wyższa, ale rząd wielkości powinien być ten sam (mimo 6 punktów różnicy).

Poprzednio mieliśmy tu dyskusję co do wierności danych, ponieważ przedstawione trendy nie wpisywały się w oświadczenia organizacji. Po Fame MMA 17 odtrąbiono sukces (co nie wynikało z danych ode mnie), natomiast po kilku miesiącach już wiemy m. in. od Wardęgi, że ta sprzedaż była istotnie wyższa niż Fame MMA 16, ale wciąż daleko od topowych gal.

Dane dla MMA VIP 1,2,3 oraz dla Pink MMA były tak niewielkie, że Similar Web nie złapał tam nawet pełnej liczby użytkowników, więc szacowałem je na podstawie niewielkiej ilości złapanych wizyt. Nie zmienia to wniosków, że wyniki były tragiczne i sprzedane licencje mogły nie przekraczać 5 000.

#famemma
#highleague
#primemma
christian-huygens - Przedstawiam najnowsze dane dotyczące liczby użytkowników, którzy...

źródło: indeks

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@christian-huygens Aż sprawdziłem czy kolumn nie pomyliłeś bo trudno uwierzyć, że gala, w której wszystko szło nie tak, mogłaby budzić takie zainteresowanie xD

Ale nie. Dobrze wpisałeś tylko ja bym nie ignorował tej różnicy w proporcji miedzy uzytkownikiem a wizyta. Tu jest zdecydowanie za duza, by przejsc obojetnie i na pewno rzad wielkosci nie zostal zachowany. Jak szybko podliczylem, to gdyby to skorygowac to indeks wynioslby o wiele mniej i spadlby
  • Odpowiedz
@christian-huygens: Ciekawe czy beda przecieki ile poszlo, bo jakos FAME milczy. Teoretycznie mozna tlumaczyc ze wyciszyli komunikacje po smierci a zaraz nowa gala, no ale raczej to jest sygnal ze tez nie ma sie czym chwalic. Tylko trudno mowic, czy 500k, czy 400k, czy 350k... No i zobaczymy czy HL da jakis leak, bo 150k ostatniej gali to lipa, pewnie chcieli sprzedac wiecej i dac info dla sponsorow wiec czekamy.
  • Odpowiedz
@CeZ_: Uważasz, że to sztucznie może zawyżać ruch na stronie, czy powoduje, że ludzie mniej wchodzą, bo już nie muszą rozważać zakupu, bo jeśli opcja numer 1, to będzie tak jak pisał @Pryshlyak i trzeba jakoś inaczej przetworzyć dane, żeby mieć pełen przegląd sytuacji, a jeśli opcja nr 2, to można twierdzić, że HL zawyża oglądalność rozdawnictwem, ale indeks będzie się zgadzał.

@Pryshlyak Myślałem o tym, ale poza
  • Odpowiedz
@christian-huygens: opcja numer 1. Rzucenie ze 100 kodów przy takich ilościach sprzedażowych ciężko nazwać zawyżaniem, ale no ruch na stronie jakiś generuje, bo ktoś zobaczy kod i wejdzie sprawdzić czy działa.
  • Odpowiedz