Cześć. Zaczynam poszukiwania quada. Szukam czegoś co chyba jest określane jako quad sportowy, czyli: Suzuki ltz/ltr Yamaha Raptor Honda TRX Czy w budżecie do MAX 20 tysięcy kupię coś z wyżej wymienionych lub podobnych ( możecie coś polecić ) co będzie miało: Homologację Dobry stan techniczny (żebym zaraz nie musiał remontów robić) W miarę dostępne i przystępne cenowo części
Co możecie polecić w takim budżecie? Czy jednak będzie trzeba nieco dołożyć? Znajomy znajomego ma Polaris Outlaw 525 (ma fabrycznie silnik KTM) może ktoś miał do czynienia z tą maszyną?
@Bambrx poszukaj jakiegoś swapa typu lucky star cb500. Do 20k można śmiało znaleźć fajną sztukę z papierem, a samo cb500 to silnik praktycznie bezobsługowy, nie tak jak w seryjnych gdzie trzeba liczyć motogodziny od remontu do remontu
@wawelkor: kurde właśnie obawiałem się tego typu maszyn, że są klepane gdzieś w stodole na kolanie. Przy takiej przekładce jest coś przerabiane w ramie quada? Czyli trwałość silnika motocyklowego jest większa niż oryginalnych quadowych?
@Bambrx są firmy które zajmują się tym profesjonalnie, tylni wahacz, rama wszystko jest wzmacniane jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem żeby coś pękło itp. Jeśli wszystko jest zrobione z głową to nie ma się czego bać. Co do trwałości to są o wiele lepsze pod tym względem bo zazwyczaj są to silniki dwucylindrowe typu cb500, er6, mt07 z zapasem mocy, a nie wyzylowane jednocylindrowe tak jak w przypadku ltra albo yfz. Ogólnie
@Bambrx: i jak wrazenia z poszukiwania jak i po kupnie? tak naszlo mnie na raptora 700 randomowo ale jak patrze na ceny uzywek w PL to uwzgledniajac, ze jeszcze moge trafic na mine nie wyglada ten rynek zbyt atrakcyjnie - a na sprowadzaniu z zagranicy sie nie znam
Ostrożnie weryfikuj stan techniczny. I wszystko zależy od budżetu. Ja wybrałem Lucky Star z silnikiem z motocykla Honda cb 500. Ma to prawie 60km i dużo większą żywotność niż quad seryjny. Jedyny minus to brak wstecznego. Coś takiego kupisz za ok. 16 tysięcy w górę. Wszystko zależy od "wyposażenia" - rodzaje amortyzatorów, dodatki typu akcesoryjna kierownica, dwa komplety kół itp. Jak coś jeszcze chcesz wiedzieć to pisz
Sikorski odwala taką robotę na arenie międzynarodowej, Tusk odblokował 600mld. Takich polityków nam trzeba. Poważnych i szanowanych. W komentarzu zdjęcie dla kontrastu.
Cześć. Zaczynam poszukiwania quada. Szukam czegoś co chyba jest określane jako quad sportowy, czyli:
Suzuki ltz/ltr
Yamaha Raptor
Honda TRX
Czy w budżecie do MAX 20 tysięcy kupię coś z wyżej wymienionych lub podobnych ( możecie coś polecić ) co będzie miało:
Homologację
Dobry stan techniczny (żebym zaraz nie musiał remontów robić)
W miarę dostępne i przystępne cenowo części
Co możecie polecić w takim budżecie? Czy jednak będzie trzeba nieco dołożyć?
Znajomy znajomego ma Polaris Outlaw 525 (ma fabrycznie silnik KTM) może ktoś miał do czynienia z tą maszyną?
Czyli trwałość silnika motocyklowego jest większa niż oryginalnych quadowych?
Ja wybrałem Lucky Star z silnikiem z motocykla Honda cb 500. Ma to prawie 60km i dużo większą żywotność niż quad seryjny. Jedyny minus to brak wstecznego.
Coś takiego kupisz za ok. 16 tysięcy w górę. Wszystko zależy od "wyposażenia" - rodzaje amortyzatorów, dodatki typu akcesoryjna kierownica, dwa komplety kół itp. Jak coś jeszcze chcesz wiedzieć to pisz