Wpis z mikrobloga

@PosiadaczKonta:
Te 30 dni to termin ustawowy (wynika z ustawy Prawo pocztowe oraz Rozporządzenia w sprawie reklamacji usług pocztowych).
A jak nie odpowiedzą w terminie, to reklamacja zostanie uznana z automatu.
Te 30 dni to termin ustawowy (wynika z ustawy Prawo pocztowe oraz Rozporządzenia w sprawie reklamacji usług pocztowych).

A jak nie odpowiedzą w terminie, to reklamacja zostanie uznana z automatu.


@pcela: No ale to co napisałeś kwalifikuje się do umieszczenia na końcu jako adnotacja a nie jako jedyny tekst jaki otrzymałem. Nie ma nic o postaraniu się wyrobić w 24h. Nie ma nic o "jak najszybciej" jak to zwykle bywa w
@PosiadaczKonta:
Akurat każda firma pocztowa i kurierska ma taki sam termin rozpatrzenia reklamacji i to nie tylko w Polsce. Nasz ustawa to inkorporacja prawa unijnego do krajowego.

ps. Nie robię dla żadnej firmy, więc czemu miałbym pisać frazy typu "postaramy się wyrobić w 24h" czy "jak najszybciej"?