Wpis z mikrobloga

#bekaztransa
Pracując w transporcie, z każdym dniem uświadamiam sobie, że przewoźnicy to jedna z głupszych grup zawodowych w tym kraju.
Polska Frakcja Kierowców Zawodowych, czyli jakiś kolejny związek zawodowy kierowców wystosowało oficjalne postulaty, które wysyłają do róźnych ministerstw. Z powodu braku odzewu od tychże ministerstw i ministrów, planują strajk 18 kwietnia na przejściu w Zgorzelcu. Patrząc bliżej na te postulaty, to się nie ma co #!$%@? dziwić że nikt im na to nie odpowiedział. Moje ulubione z tej listy :
14. Dostep do normalnych warunków sanitarnych w firmach logistycznych dla kierowców - xD. Czyli żeby na firmach były posprzątane kible, i był papier i mydło. I to jest oficjalne pismo wysłane do ministra, i oficjalny postulat, żeby kible były posprzątane, gdzie zazwyczaj największy burdel jest właśnie po kierowcach
17. Budowa większej ilości parkingów na Autostradach i Drogach Ekspresowych (co 15-20 km) - to jest poprostu echhhhhh, szkoda to komentować
21. Obowiązkowe wyrabianie dla kierowców Europejskiej karty ubezpieczenia zdrowotnego, które są pomijane przez firmy transportowe w pracy kierowy - taka kartę dostaję się od ręki w przychodni NFZ, bez skierowania, mozna wejsc z ulicy. A chłopy wymagają żeby pracodawca im to wyrabiał, bo oszukują i czychają na życie kierowców. Takie rzeczy więdzą osoby korzystające z booking.com, a nie osoby zawodowo zajmujące się transportem

https://40ton.net/protest-kierowcow-ciezarowek-w-zgorzelcu-ankieta-z-pytaniem-o-poparcie-akcji/
Ateeeny - #bekaztransa
Pracując w transporcie, z każdym dniem uświadamiam sobie, że p...

źródło: pfkz_2023

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • 0
@wezsepigulke: ogarnij ile to jest 15 km, I czy co tyle na autostradzie i na drodze ekspresowej, jest potrzebny duży parling dla dużych aut ciężarowych, z zapewnionym sanitariatem
  • Odpowiedz
@Ateeeny No tak jest np w Niemczech, a praktyka pokazuje że wciąż za mało jest tych parkingów. Rano na tagu był wpis jakiegoś frustrata co mu przeszkadzały ciężarówki co się nie zmieściły na MOPie. Został zjechany i wpis usunął.

Czyli ciężarówki mają w dzień pracować a na noc znikać, tak?
  • Odpowiedz
  • 0
Nie, I w Niemczech nie ma parkingów i MOPow co 15 km, bo to abstrakcja. Powiększona infrastruktura parkingowa oczywiście się przyda, ale nie budowanie dużego parkingu dla ciężarówek co 15 kilometrów w Polsce, której bliżej do tanzanii niż USA
  • Odpowiedz
@Ateeeny Nie ma co 15, bo często są gęściej. W nocy ciężko przejechać przez te parkingi i w PL i w DE, nie mówiąc o zaparkowaniu. Jest to problem znany i powszechny w środowisku. Po co piszesz na temat o którym nie masz pojęcia i jescze głupio w to brniesz?
  • Odpowiedz
Czyli żeby na firmach były posprzątane kible, i był papier i mydło.


@Ateeeny: Otóż nie. By były toalety dostępne dla kierowców. Tak jest to sformułowane, bo z tym jest problem. Wszystkie żale o rzekomej czystości dopisałeś sam.

Obowiązkowe wyrabianie dla kierowców Europejskiej karty ubezpieczenia zdrowotnego, które są pomijane przez firmy transportowe w pracy kierowy - taka kartę dostaję się od ręki w przychodni NFZ, bez skierowania, mozna wejsc z ulicy.
  • Odpowiedz
Niech tak nie podskakują bo zmniejszą im możliwy tygodniowy czas pracy i wtedy kierowcy to by się dopiero zesrali xD

A co do parkingów to w tygodniu rzeczywiście trudno wieczorami o miejsce, jednak najlepsze jak na parkingu jest 80 ciężarówek idę się kąpać, a prysznice suche xD
  • Odpowiedz