Wpis z mikrobloga

Od 3miesięcy żałuję przejścia do #tmobile #lte
Wieczorami nie da się korzystać z internetu mobilnego z routera i telefonu. T-Mobile przyznaje się, że nadajniki w mojej okolicy się przeciążone stąd problemy ze stabilnością połączenia z Internetem.

Czy to kwalifikuje się do rozwiązania umowy z nimi? W Play takich problemów przed 6lat nie miałem.
  • 4
@Crea: Pisz reklamacje z zadaniem rozwiązania bez kary, ale raczej ciężko. No chyba, ze akurat konsultant działu reklamacji będzie mieć dobry humor i ci uzna :) Generalnie usługa ma charakter mobilny wiec ciężko z rozwiązaniem bez kary, ale spróbować nie zaszkodzi :)
@qwerss: Mam dwa numery, jeden z nich jest internetowy i jest przypisany jako Internet Domowy i nie mogę go wykorzystywać w innych lokalizacjach. Złożyłem reklamację z zerwaniem umowy, bez naliczenia kary umownej.

Tego nie da się używać, bo co chwile zrywa połączenie, serio mają przeciążenie w tym rejonie. Na telefonie mam to samo :(
@Crea: U mnie w T-mobile bylo to samo, robiłem testy, kupowanie prepaidów i tak dalej wszystko git. Ale nie chciałem brać umowy bo wiem jak to jest z LTE teraz działa za 2 miesiące nie działa. W końcu wziąłem podnajem karty sim, po miesiącu oddałem niestety. Bo było tak jak u ciebie. U mnie z Playem jest ten problem ze działa działa dział nawet lepiej niż T-mobile, aż tu nagle cyk