Wpis z mikrobloga

Przegrane mam 10h na PC. Dawno nie widziałem tak dopracowanej gry, której globalna premiera będzie miała miejsce za 2 dni. Jedyne bugi jakie widziałem do tej pory, to z teksturami, jakieś artefakty i problem z oświetleniem w ciemnych pomieszczeniach. Wiadomo też, że okrutne spadki fps są przez memory leak i raczej naprawią to z grubsza day one patchem. Nie jest to upierdliwe bo dzieje się rzadko i łatwo to naprawić, wchodząc przez drzwi do innego pomieszczenia albo rzucając zaklęcie skanujące teren (zapomniałem nazwy) Na średnio-wysokich w wqhd, na ryzen 3700x, rtx 3060ti i 32gb ramu, bez dlss mam 80-130 fpsów. A co do reszty, ta gra to spełnienie marzeń raczej każdej osoby co otarła się o ten świat. Hogwart jest okrutnie wielki, jak jeden wielki labirynt. Masa detali, smaczków. Ciekawe łamigłówki, których rodzajów trochę jest. Ciekawe ubrania, prosty ekwipunek i fabuła jako tako, daje radę. Takiego wstępu do Hogwartu to się nie spodziewałem. Nie mogę się doczekać co będzie dalej. Na ten moment gra warta każdej złotówki. Polecam każdemu jeśli się ktoś wacha

#harrypotter #hogwartslegacy #pc #gry
BajanArt - Przegrane mam 10h na PC. Dawno nie widziałem tak dopracowanej gry, której ...

źródło: Phoenix Screenshot 2023.02.07 - 20.57.08.43

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • 10
@sirgorn: na dodatek jakby zestawic to, jak cp77 wygłądał na globalną premiere, z hl ktorej globalna premiera bedzie za 2 dni, to tak jakby porownywac malucha do ferrari
  • Odpowiedz
@BajanArt: nie chce usprawiedliwiać cedepu, ale hl to jednak inny kaliber niż cp77.
Zdaje mi się, że Hogwards jest mniej skomplikowany od cp77, dzięki temu jest bardziej dopracowany i dzięki niesamowicie dobremu feelingowi strzelania z różdżki nie nudzi się - do tego ma fajne questy, ale to kompletnie inne produkcje i nie powinno się ich zestawiać.
  • Odpowiedz
@BajanArt szczerze mówiąc jestem w szoku że jest tak dopracowane xD Miałem dwa bugi w ciągu 9h gry, jeden z animacją twarzy gdzie powieki zaczęły podczas dialogu dziwnie drgać i w misji pobocznej z pojedynkami dwóch przeciwników się zbugowało i stali w miejscu a auto celowanie nie działało i trzeba było ręcznie ich wykończyć.
  • Odpowiedz
  • 2
@sirgorn: mówię pod względem technicznym. Cp77 na premierę to był dno i metr mułu. Avalanche przełożyło 2 razy premierę i widać to, że się starali wydać najlepszy produkt
  • Odpowiedz
@BajanArt: ale o tym właśnie piszę, że cp77 było większe i dlatego ciężej im było to technicznie ogarnąć, a marketing był nieubłagany i już musieli puścić gierkę, bo nie mogli przesunąć jej o kolejny rok.
Do tego fakt, ze CP77 powstawał na RedEngine nie pomagał, bo to silnik pamiętający czasy Wiedźmina 2, troche połatany z nowymi wodotryskami. HL jest zrobiony na dobrze znanym UE4, więc optymalizacyjnie i technicznie mieli łatwiej, a
  • Odpowiedz