Wpis z mikrobloga

Mam dylemat, zastanawiam się nad sprzętem do grania. Najchętniej kupiłbym xbox series s, do tego monitor. Problemy są dwa, jestem studentem i w moim wynajmowanym mieszkaniu mam bardzo małe biurko, dodatkowo często wracam do rodzinnego domu i konsola zostawałaby w mieszkaniu no i wtedy nie mógłbym grać. Z tych względów pozostaje laptop, ale gamingowy to duży wydatek (może używany?) Zacząłem zastanawiać się nad nintendo switch, mógłby ze mną podróżować i podobno nadaje się do szybkiej gierki np. w przerwie od nauki, tylko trochę nie przekonują mnie te "bajkowe, dziecięce gry". Zelda wydaje się fajna, ale to tylko jedna gra. Ktoś pomoże rozwiać wątpliwości?
#nintendoswitch #gaming #laptopy #laptopygamingowe
  • 13
@jac_plac: W takim przypadku zastanów się może nad Steam Deckiem? Nie jest to idealne rozwiązanie ale gry działają na nim lepiej niż na switchu i teraz ma jeszcze docka więc możesz zawsze podłączyć pod tv/monitor. Gry będą na nim działać jak na laptopie za dwa razy tyle... A jak myślałeś o series x to cały ten hajs przeznacz na wersje steam decka tą z największym dyskiem
tylko trochę nie przekonują mnie te "bajkowe, dziecięce gry". Zelda wydaje się fajna, ale to tylko jedna gra. Ktoś pomoże rozwiać wątpliwości?


@jac_plac: żyjesz w latach 90"? Które gry są cukierkowe? Wiedźmin 3, Alien Isolation...?

ale gamingowy to duży wydatek


@jac_plac: switch to też duży wydatek. Gierki są drogie. Z drugiej strony jak nie zbierasz gierek to można grać i sprzedawać gierki praktycznie po cenie zakupu.
@jac_plac: Wysiliłeś się chociaż, żeby sprawdzić jak wygląda biblioteka gier na switcha czy tylko powielasz mity o "bajkowych, dziecięcych grach"? Produkcje nintendo takie bywają, ale często to tylko przykrywka do zajebistej grywalności i momentami bardzo wymagających poziomów - dużo zależy od tytułu.
Produkcje nintendo takie bywają, ale często to tylko przykrywka do zajebistej grywalności i momentami bardzo wymagających poziomów - dużo zależy od tytułu.