Wpis z mikrobloga

@arkan997: Latanie xD Jedna z patologii portów GTA na PC to rozkalibrowana czułość na różnych urządzeniach, skopane sterowanie na klawiaturze, wokół Hydry w GTA:SA w momencie wejścia do niej pojawiała się wokół niej mgła, a większość samolotów latała wolniej niż przejeżdżająca obok taksówka i trzeba było wchodzić w pliki gry by zmieniać ręcznie parametry samolotów.
wyłączenie synchronizacji pionowej i frame limitera w grach na renderware to puszka pandory xD


@kujtek: Z tym i bez tego się psuło, a z dwojga złego wolę 60 fps zamiast 25 fps, mody naprawiające różne elementy i podmianę plików z parametrami pojazdów.
@AstoraIsMyCity: W pociągu wystarczy jechać na tyle daleko, żeby grubas w ogóle trafił. Wielka filozofia.
Z kolei w Vice City trzeba ogarnąć tajemnicę jakąś jest operowanie helikopterkiem tj. W - w górę, S - w dół, A - w lewo, D - w prawo, Q - obrót wokół własnej osi w lewo, E - obrót wokół własnej osi w prawo, NUM9 - do przodu, NUM6 - do tyłu.
Tyle aż trzeba