Wpis z mikrobloga

@Pannoramix: Tak się zastanawiam, co ten łącznik zmieni dla podróżujących ze wschodu (Kielce i Radom). Przecież z Sulejowa do Łodzi Południe będzie tyle samo. Ten łącznik powinien iść od Piotrkowa gdzieś i łączyć się z S8 w okolicach Łasku. Inaczej na południe Łodzi będzie z czasem wąskie gardło i będą korki. A tak Łódź miałaby tak jakby dodatkową południową obwodnicę, która trzymałaby ruch tranzytowy jeszcze dalej od miasta.
sciana - @Pannoramix: Tak się zastanawiam, co ten łącznik zmieni dla podróżujących ze...

źródło: 33cc815cb1f0d76d22366d394781ecd55ea5c028994d11f6655c7b3257741819

Pobierz
  • Odpowiedz
@sciana: dla kogoś kto jedzie ze wschodu to co proponujesz też nie ma sensu. S12 powinno się łączyć z s14, a s8 z s8 w sposób jaki proponują lub z Piotrkowa do s14.
  • Odpowiedz
Niebawem najlepiej skomunikowanym miastem stanie się Piotrków Trybunalski który nie ma większego znaczenia od dziesięcioleci.

Ponadto w obecnym przebiegu zyskały:
-Łódź (zdecydowanie)
-Pabianice (też bardzo znacznie)
-Rzgów (tam już kiedyś były plany na trasę i stały nawet wiadukty)
-Sieradz
-Zduńska Wola (tutaj miał powstać dodatkowo spory hub przeładunkowy dla kolei)
-Łask (w mniejszym stopniu, bo droga oddalona od centrum)
-Tomaszów Mazowiecki (w tej nowej koncepcji x2 lub x3, bo S8 jako podstawa
  • Odpowiedz
@thurd: Jakie np.? Ten łącznik to jedna z najważniejszych inwestycji drogowych, jakie można podjąć. Ruch na A2 Łódź-Warszawa jest ogromny i należy go jak najszybciej odciążyć, choćby aby wygodniej przebudować ten odcinek na trzy pasy (choć i tak się nie wyrobią już z budową tego odcinka przed poszerzeniem, bo inwestycja w ten łącznik dużo spóźniona).
Ale i tak na pewno ważniejsza droga niż takie S11 na południe od Poznania (poza strefą
  • Odpowiedz