Wpis z mikrobloga

#samochody #mechanikasamochodowa

Ciśnienie w kolektorze dolotowym na poziomie 370-380mbr na biegu jałowym jest ok? Pacjent to fiat 500 1,2 8v. Wywalił błąd wartości MAP sensora, ale to raczej przypadek, bo po skasowaniu nie wraca. Ponoć można poznać po tych wartościach, czy zawory są do regulacji więc stąd pytanie, czy to trochę nie za duże ciśnienie.
  • 8
  • Odpowiedz

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • 0
@CZechuXX: póki co wszystko ok, nie gaśnie na dojeździe "na luzie" do skrzyżowania itp. czyli w typowych scenariuszach podpartych zaworów. No nic musi poczekać do wiosny, bym mu pomierzył luzy, bo teraz nie mam jak tego pod chmurką zrobić.
  • Odpowiedz
@Pangia: serwisując LPG chyba powinienem wiedzieć o co chodzi. No ale skoro tak uważasz, że nie wiem to dalej będę żyć w błędzie bo jestem zbyt leniwy aby czytać o rzeczach o których wiem dużo więcej od Ciebie.
  • Odpowiedz
@CZechuXX: no szkoda że przy nadmiarze powietrza map sensor pokazywałby ze dwa razy mniejsze wskazania a op by nie pytał o luzy zaworowe tylko o to że mu auto gaśnie na światłach i nie ma w ogóle mocy
  • Odpowiedz

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@magicznyfred: sprawdź jaką temperaturę powietrza zasysanego pokazuje. Na zimnym bez odpalania. Jeśli mocno się różni od temperatury płynu chłodzącego to wymiana mapsensor, często pada w tych silnikach.
  • Odpowiedz