Wpis z mikrobloga

#internet #informatyka Mirasy to normalna praktyka u dostawcy internetu że nie chce podać loginu i hasła do konfiguracji połączenia? Dzieciak zresetował router do ustawień fabrycznych, na umowie nie mam danych aby móc się tam zalogować a na infolinii mówią ze mi nie podadzą.
Ad: Mówią ze musi przyjechać serwis i skasują 150zl za prawdopodobnie 15sekund roboty…
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ArtystaKombinator6000: w upc w umowie są dane aby się zalogować i można samemu zmienić ustawienia.
W Netii chyba też nie miałem problemu aby samemu coś pozmieniać w ustawieniach lub na infolini nawet pomagali.
  • Odpowiedz
@ArtystaKombinator6000: to są jakieś janusze internetu osiedlowego pewnie. 150 urządzeń i jedno hasło, żeby łatwiej zapamiętać było

trzeba było powiedzieć, że internet w------o, a nie że gówniak bawił się w informatyka

poza tym jak zresetował? reset button?
  • Odpowiedz
@ArtystaKombinator6000: Pewnie mają skonfigurowane zdalne zarządzanie aby mieć możliwość diagnostyki. Być może mają tez jakąś dodatkową konfiguracje, np. vlany. Z tego powodu nie chcą Ci udostępnić danych autoryzacyjnych i musi to wprowadzić na miejscu serwis.
  • Odpowiedz