Tytuł:Sid Meier przedstawia: Wspomnienia! Autor:Sid Meier Gatunek:biografia, autobiografia, pamiętnik Ocena: ★★★★★★★★☆☆ ISBN:9788324079919 Tłumacz:Jerzy Wołk-Łaniewski Wydawnictwo:Znak Horyzont Liczba stron:328 Forma książki:książka Wspomnienia Sida Meiera są dobrze udokumentowaną historią projektanta gier tj. Civilization, Pirates, Railroads. Troche takie zapiski deweloperskie z czasów tworzenia tytułów.
Rozdziały są podzielone na wydawane gry z podziałem chronologicznym. Auto opisuje swoją historię początku z projektowaniem gier. Głównie skupia się tu na projektach i pracy przy danym tytule i tylko czasem wplata histoirę ze swojego dzieciństwa lub dorosłości. Jest tu trochę wskazówek dla projektatów ale nie tylko. Dużo zakulisowych informacji jak podeszli to konretnej mechaniki gry i dlaczego. Opisuje tu jakie były początki konferencji dla graczy, jak społeczność zjednoczona wobec jednego tytuły bardzo pomogła w utrzymaniu go i rozwoju. Jest też wyjasnienie o "błędzie" nuklearnego Ghnadiego. Przede wszystkim jest to super historia gościa pełnego zajawki do tworzenia gier, widać tu nie gasnącą pasję do swojej pracy. Mi brakowało trochę informacji z premier serii Civilization co by trochę pokazywało obraz jak przełączają się z pracy nad wypuszczeniem do pracy nad wsparcie i na co kładą nacisk.
Książka dla projektantów gier czy też fanów serii. Nie sposób tez nie wspomnieć o przepięknej zlokalizowanej okładce (według mnie lepsza od orginalnej), aż trochę szkoda że nie została wydana w twardej oprawie.
Tytuł:
Sid Meier przedstawia: Wspomnienia!
Autor:
Sid Meier
Gatunek:
biografia, autobiografia, pamiętnik
Ocena: ★★★★★★★★☆☆
ISBN:
9788324079919
Tłumacz:
Jerzy Wołk-Łaniewski
Wydawnictwo:
Znak Horyzont
Liczba stron:
328
Forma książki:
książka
Wspomnienia Sida Meiera są dobrze udokumentowaną historią projektanta gier tj. Civilization, Pirates, Railroads. Troche takie zapiski deweloperskie z czasów tworzenia tytułów.
Rozdziały są podzielone na wydawane gry z podziałem chronologicznym. Auto opisuje swoją historię początku z projektowaniem gier. Głównie skupia się tu na projektach i pracy przy danym tytule i tylko czasem wplata histoirę ze swojego dzieciństwa lub dorosłości. Jest tu trochę wskazówek dla projektatów ale nie tylko. Dużo zakulisowych informacji jak podeszli to konretnej mechaniki gry i dlaczego. Opisuje tu jakie były początki konferencji dla graczy, jak społeczność zjednoczona wobec jednego tytuły bardzo pomogła w utrzymaniu go i rozwoju. Jest też wyjasnienie o "błędzie" nuklearnego Ghnadiego. Przede wszystkim jest to super historia gościa pełnego zajawki do tworzenia gier, widać tu nie gasnącą pasję do swojej pracy. Mi brakowało trochę informacji z premier serii Civilization co by trochę pokazywało obraz jak przełączają się z pracy nad wypuszczeniem do pracy nad wsparcie i na co kładą nacisk.
Książka dla projektantów gier czy też fanów serii. Nie sposób tez nie wspomnieć o przepięknej zlokalizowanej okładce (według mnie lepsza od orginalnej), aż trochę szkoda że nie została wydana w twardej oprawie.
Wpis dodany za pomocą tego skryptu
#bookmeter #biografiabookmeter #autobiografiabookmeter #pamietnikbookmeter