Wpis z mikrobloga

Szukam chętnych osób, które mają trochę więcej wolnego czasu i chciałby przetestować moją grę.
Gra raczej już jest ukończona, chodzi mi o wyłapanie ewentualnych bugów, których nie zauważyłem oraz przetestowanie różnych platform sprzętowych oraz czy wszystkie achivmenty działają.
Sama gra należy chyba raczej do tych trudniejszych, połączenie arcadówki z grą labiryntową. Skaczemy po platformach, szukamy najbardziej optymalnej drogi wyjścia z planszy przez portal, który otwiera się po zebraniu odpowiedniej ilości znajdziek. W późniejszych etapach dochodzi jeszcze walka z czasem.

Jeżeli ktoś ma zapał, chęci i czas to podeślę kluczyk (mam wygenerowane na chwilę obecną jakieś 15 sztuk).

Załączam z gameplayu dema, które ktoś wrzucił, żeby było wiadomo jaka to gra.

Jeżeli nie chcesz widzieć moich wpisów zablokuj #fmsimplegamesstudio

#gamedev #gry #steam #steamdeck #gryindie #tworczoscwlasna #komputery
Fat_Mo - Szukam chętnych osób, które mają trochę więcej wolnego czasu i chciałby prze...
  • 11
Plusik i komentarz dla zasięgu.
Dźwięk odbijania się oka od podłoża w kilku miejscach przypominał 'chlupanie wody' (coś jak chodzenie po głębszej kałuży). Od razu skojarzyło mi się z uczuciem gdy mam mokro w butach i jak bardzo nie lubię mieć mokro w butach :P
@Desolator: Dzięki, formatowanie ucięło resztę tekstu (nie zmieścił się "... a opadanie kuli wolniejsze."") poprawie to przy najbliższym buildzie. Co do kamery to u podstawy projektu miała być ona nie ruchoma (nie wiem teraz czy to było dobre posunięcie ale postawiłem bardziej na zręcznościowy aspekt, w dalszych poziomach chyba nawet na manipulacje kamerą nie byłoby czasu). Nie ma checkpointów tutaj również miałem takie założenie. Plansze nie są duże, bardziej chodzi o
@Fat_Mo: Grałem na xboxowym padzie, feeling/responsywność sterowania według mnie jest OK. Nieruchoma kamera to bardzo zły pomysł, w moim przypadku to ona jest winna większości zgonów.