Aktywne Wpisy
mirko_anonim +6
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
mgr_rybak +49
Dobrze, że dzisiaj śmieciarki nie jeżdżą to jeszcze rok przede mną. Jak zwykle pijcie ze mną kompot.
#urodziny
#urodziny
#przegryw #muzyka #taniec #anime
Odpowiedź:
https://www.youtube.com/watch?v=iH_YJde1yps
"Było bzikane? Bo jak nie to się nie liczy" ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Upłynnianie lubię, a tutaj działa głównie podczas ruchów kamery. Średnio, ale działa. Wszystko zależy od tego, jak to ktoś ustawi - tutaj prawie nie robi różnicy.
Sam oglądam w 144FPS i upłynniam wszystko, a artefaktów mam niemal zero. W porównaniu do skoków obrazu i innego szajsu przy 24 FPS to mam nawet mniej artefaktów,
Ludzie podnoszą argument o jakiejś wizji autora, którą widzi w takiej małej ilości FPSów i że niby coś znika po upłynnieniu, jakaś jego dynamika, pomimo że klatki pośrednie upłynniają jedynie przejścia pomiędzy tym, co już stworzone. Jest tyle FPSów, bo tak jest taniej i szybciej, nic ponad to.
Obraz po lewej wygląda lepiej i nie da się temu zaprzeczyć.
Co się lepiej ogląda, gdzie więcej widać?
https://testufo.com/framerates-versus#photo=dota2-bg.jpg&pps=960&framepacingerror=0&direction=rtl&framerate=12&compare=2&showfps=1
Dzieci które za duże gierek się nagrały myślą że wszystko musi być w conajmniej 60fps.
Oglądasz anime w pojedynczych klatkach i przewijasz sobie klatki, czy jednak klikasz play i oglądasz w ruchu? Klatki pośrednie mają ułatwić śledzenie obiektów w ruchu, a nie być oglądane pojedynczo. Oryginalne klatki nadal tam pozostają i możesz sobie zapauzować na oryginalnej.
Animacja rysowana, im więcej ma klatek, tym lepiej wygląda. Niska ilość klatek wynika wyłącznie z oszczędności czasu i pieniędzy. Nie
Nazywanie tego rozmazaniem to xD i niezrozumienie jak działa animacja, postrzeganie ruchu przez człowieka. Obraz dzięki upłynneniu jest wyraźniejszy, mniej