Aktywne Wpisy
dajgryza +189
ej @M_B ja zdazylem zobaczyc zanim usunales zapomniales sie przelogowac? xD postujesz dziewczynki a nam zabraniasz postowac o murzynachxDDDD?
novyr9 +37
Statek badawczy RV Flip był do 2023 r. jedynym statkiem na świecie, który mógł zmienić pozycję z poziomej na pionową na środku oceanu. Ma około 108 metrów długości . Zaprojektowany tak, aby mógł zmienić pozycję pionową o 90 stopni w linii prostej, tak aby przód statku na górze miał 17 m. wysokości, a na dole zanurzył się na 91 m. długości, czyli większość statku była zanurzona pod wodą. To pomaga statkowi w
#przegryw #muzyka #taniec #anime
Odpowiedź:
https://www.youtube.com/watch?v=iH_YJde1yps
"Było bzikane? Bo jak nie to się nie liczy" ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Upłynnianie lubię, a tutaj działa głównie podczas ruchów kamery. Średnio, ale działa. Wszystko zależy od tego, jak to ktoś ustawi - tutaj prawie nie robi różnicy.
Sam oglądam w 144FPS i upłynniam wszystko, a artefaktów mam niemal zero. W porównaniu do skoków obrazu i innego szajsu przy 24 FPS to mam nawet mniej
Ludzie podnoszą argument o jakiejś wizji autora, którą widzi w takiej małej ilości FPSów i że niby coś znika po upłynnieniu, jakaś jego dynamika, pomimo że klatki pośrednie upłynniają jedynie przejścia pomiędzy tym, co już stworzone. Jest tyle FPSów, bo tak jest taniej i szybciej, nic ponad to.
Obraz po lewej wygląda lepiej i nie da się temu zaprzeczyć.
Co się lepiej ogląda, gdzie więcej widać?
https://testufo.com/framerates-versus#photo=dota2-bg.jpg&pps=960&framepacingerror=0&direction=rtl&framerate=12&compare=2&showfps=1
Dzieci które za duże gierek się nagrały myślą że wszystko musi być w conajmniej 60fps.
Oglądasz anime w pojedynczych klatkach i przewijasz sobie klatki, czy jednak klikasz play i oglądasz w ruchu? Klatki pośrednie mają ułatwić śledzenie obiektów w ruchu, a nie być oglądane pojedynczo. Oryginalne klatki nadal tam pozostają i możesz sobie zapauzować na oryginalnej.
Animacja rysowana, im więcej ma klatek, tym lepiej wygląda. Niska ilość klatek wynika wyłącznie z oszczędności czasu i pieniędzy. Nie ma sensu dorabiać do tego ideologii, że ktoś celowo wybiera 8 czy 12 FPS, bo z niego wielki artysta i się w ten sposób wyraża, uzewnętrznia.
Argument per dziecko xDD Skup się na temacie, bo na razie ci
Nazywanie tego rozmazaniem to xD i niezrozumienie jak działa animacja, postrzeganie ruchu przez człowieka. Obraz dzięki upłynneniu jest wyraźniejszy,