Czy warto kupić telefon drożej w #xkom? Pytam bo xkom ma zdecydowanie ceny, które odbiegają od innych sklepów, ale czy jest to zrekompensowane dobrym serwisem? Innymi słowy, czy dostajemy jakąś wartość, przepłacając w Xkom?
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: jeśli kupujesz telefon z krajowej dystrybucji, masz jeden serwis. Telefony nie mają gwarancji sklepu, a producenta, niezależnie od miejsca zakupu, sprzęt trafi do tego samego miejsca, w przypadku naprawy.
@spiewako: Owszem ale jak realizujesz gwarancję poprzez sklep i sklep ma dobre relacje z serwisem, to serwis może ci naprawdę naprawić urządzenie albo wymienić na nowe. Gdy oddajesz do serwisu bezpośrednio, to najczęściej oddają jeszcze bardziej popsuty.
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: nie wiem czy masz realnie takie doświadczenia, czy coś takiego przeczytaleś, ale z serwisu producenta, możesz skorzystać z pominięciem sklepu, co wyklucza opisywane przez Ciebie sytuacje.
@spiewako: jest też rękojmia, która jest dużo bardziej skuteczna w porównaniu do gwarancji która jest tylko dobrą wolą producenta który może ją odrzucić wedle upodobań. Tak czy inaczej @czlowiek_z_lisciem_na_glowie, dałbym sobie spokój z x-komem, tam coś dziwnego się ostatnio dzieje i ja kończę zamówieniami od nich. Jeżeli liczysz na sprawny support to musisz wiedzieć że mnie olali w 3 próbach kontaktu, mail, telefon i ostatecznie na czacie udało mi się
@spiewako: ale na podstawie rękojmii masz więcej opcji, ustawowo 4, możesz też kontynuować roszczenie pomimo odrzucenia poprzez miejskiego rzecznika konsumentów, odrzucenie gwarancji to koniec sensownej drogi odwoławczej. No i trzeba pamiętać że druga reklamacja na rękojmii to możliwość odstąpienia od umowy czyli pełen zwrot pieniędzy.
Jak to jest, że mieszkam kilkaset metrów od policji, impreza nade mną na całego, dzwoniłam godzinę temu i dalej nie przyjechali ( ͡°ʖ̯͡°) #zalesie #polska
#android #smartfon #telefony
Owszem ale jak realizujesz gwarancję poprzez sklep i sklep ma dobre relacje z serwisem, to serwis może ci naprawdę naprawić urządzenie albo wymienić na nowe. Gdy oddajesz do serwisu bezpośrednio, to najczęściej oddają jeszcze bardziej popsuty.