Wpis z mikrobloga

Najbardziej bezużyteczna umiejętność w Homm3 to........? Odpada Nekromancja i Nawigacja z oczywistych względów (pierwsza przydatna wyłącznie dla nerkomanty a druga na mapach z wodą). Prywatnie waham się między nauką a pierwszą pomocą które jedynie zajmują sloty.
#heroes3 #homm #

Najbardziej bezużyteczna umiejętność w Homm3 to:

  • Finanse 0% (0)
  • Sokole oko 78.7% (70)
  • Pierwsza pomoc 1.1% (1)
  • Odkrywanie 4.5% (4)
  • Nauka czarów 4.5% (4)
  • Nauka 3.4% (3)
  • Mistycyzm 3.4% (3)
  • Artyleria 2.2% (2)
  • Balistyka 2.2% (2)
  • Szczęście 0% (0)

Oddanych głosów: 89

  • 8
@sbcs: Czy ja wiem, nauka daje jedynie trochę więcej expa nic więcej ale najgorszym bublem jest zdecydowanie pierwsza pomoc. Sokole oko szybciej przydaje się w wyjątkowych sytuacjach kiedy gramy Twierdzą lub Cytadelą a pierwsza pomoc żeby chociaż namiocik wskrzeszał jednostki a tak wystarczy zniszczyć namiot i tyle.
@sbcs: Łatwiej podbić jakiś zamek i rozbudować gildię magów niż liczyć na fart że grając Twierdzą zdobędziemy jakiś czar z magii ziemii (na oblężenie) bez podbicia jakiekolwiek zamku. Uważam że trójka ma pełno bezużytecznych umiejętności choć i tak jest lepszy balans niż w dwójce jeśli chodzi o wieże łucznicze i tragiczny los jednostek strzeleckich. Nauka daje złudne wrażenie wyższego lvl a nauka czarów przydaje się bardziej w kampanii choć i tam