Aktywne Wpisy
Tja88 +153
WielkiNos +305
Chłop się oświadcza dostarczając kobiecie dużo emocji. Tyle, że ta o mało nie zeszła na zawał.
#zwiazki #oswiadczyny #truestory #logikaniebieskichpaskow #rozowepaski
#zwiazki #oswiadczyny #truestory #logikaniebieskichpaskow #rozowepaski
Cześć.
Piszę w związku z AMA, które przeprowadziłeś kilkanaście miesięcy temu. Przeczytałem, że studiujesz/studiowałeś na kierunku fizyka techniczna na PW. Jako, że jestem uczniem 2. klasy LO, a interesuje mnie fizyka i zamierzam wiązać z nią przyszłość, to mam kilka pytań, będę uradowany, jeśli zechcesz na nie odpowiedzieć :)
1. Waham się między fizyką techniczną na PW, a uniwersytecką, masz może jakieś porównanie z fizyką na UW (lub na jakimś innym uniwersytecie)?
2. Jak z kadrą na tym kierunku na PW? Znośna?
3. Jak dużo osób odpada w przeciągu tych studiów?
4. Orientujesz się ilu średnio olimpijczyków zapisuje się na te studia?
5. Czytałem wiele opinii dot. fizyki technicznej. Część ludzi mówi, że to strata czasu i pewna kariera nauczyciela w szkole. Mylą się, prawda?
6. Często zdarzają się okazje wyjazdów zagranicznych (jak np. do CERNu)?
Z góry serdeczne dzięki. Życzę powodzenia w dalszej karierze naukowej :)
Pozdrawiam.
2) Skończyłem fizykę komputerową, teraz jestem na fizyce i technikach jądrowych i na kadrę przez cały tok studiów zbytnio nie narzekałem. Szło się dogadać z prowadzącymi jak z ludźmi. Na innych specjalizacjach może być różnie, słyszałem że upierdliwi prowadzący są na informatyce optycznej/fotonice na 2-gim stopniu.