Wpis z mikrobloga

@MisPalkis: Masz #!$%@? podane. Do Polski importerzy ściągali pod innymi nazwami, bo nie było prawnej zgody. Masz google, to sobie poszukaj. Nawet podałem link do części, jakie możesz kupić i gdzie są produkowane. Wystarczy poszukać po nazwie danej fabryki, z kim współpracowali\współpracują. No,ale jak się jest takim debilem jak ty, to ciężko oczekiwać logiki...
  • Odpowiedz
@MisPalkis: Masz odpowiedzi i poszlaki wyżej. Linki nawet podawałem. Teraz poczytaj o umowach handlowych i dlaczego czasem nie można czegoś sprzedać na innym rynku pod tą samą nazwą, tylko trzeba ją zmienić. Ja #!$%@?, masz łopatologicznie wyjaśnione.

Nie mam zdjęcia, poszło się #!$%@?ć, więc nie mam dowodu, ale był na nim Chińczyk składający Yamahę YBR125 na linii montażowej tej samej, co Junak RS125. Junak miał ten sam silnik, tylko nazwa na
  • Odpowiedz
@Blueweb: jeszcze po namyśle to Virago 125 i Shadow 125 mają Vkę, tylko to dość małe motorki, musisz się przymierzyć (ja w Shadow nie jestem w stanie skręcić kierownicy, musiałem zainstalować podwyższenie, bo inaczej dostawałem w kolano).

@Zielony34: w 125 to ma WSZYSTKO znaczenie na dłuższą metę, łącznie z ilością paliwa w baku( ͡° ͜ʖ ͡°), natomiast w kwestii rozwijanych prędkości to nie uważam że vmax
  • Odpowiedz
Varadero albo Shadow przy przelotowej 110 km/h ciągle są pod czerwonym polem i jeszcze coś da radę pociągnąć


@Podstarzaly_Mandalorianin: Warto zmienić zębatkę, chyba zdawczą? Na większą o jeden ząbek? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja miałem zmienioną i polecam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I ciągle nie są w stanie tego dopracować.


@Podstarzaly_Mandalorianin: Najmocniejsi są w singlach chłodzonych powietrzem na gaźniku. Tam praktycznie nic
  • Odpowiedz
@Zielony34: chyba naprawdę nie rozumiesz, że rozmawiasz tutaj z kilkoma osobami, ale ok, po kolei:

1. Napisałeś: "oni współpracują z Hondą, czy Yamahą od lat 80tych i niektóre fabryki robią Japońskie 125 w Chinach"
2. Zapytałem: "ktore modele (motocykli) robia w Chinach dla Hondy [...] ktore sa sprzedawane na europejskim rynku, a nie lokalnie."
3. Łapiesz zadyszkę i piszesz o umowach licencyjnych, wysyłasz mi jakieś skutery Hondy produkowane tylko na lokalny
  • Odpowiedz
@Zielony34: ale singli gaźnikowych od lat kuż do UE niensprowadzają bo normy emisji spalin nie pozwalają. Zresztą jak sprowadzane były te chińskie skuterki i motorki 125ccm na gaźniku to też nie miały 15KM ( ͡° ͜ʖ ͡°). Co zaś się tyczy żębatki to jak już robić tuning to może lepiej cylinder rozwiercić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Co zaś się tyczy żębatki to jak już robić tuning to może lepiej cylinder rozwiercić ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Podstarzaly_Mandalorianin: jak ktoś chce cylinder rozwiercać to nie do wszystkich 125cc, ale jest opcja wymiany tłoka i cylindra na większy, ze 125cc robi się np 150cc, prostsze niż rozwiercanie. Oczywiście jak ktoś nie ma uprawnień na więcej niż 125cc, to jazda na obu opcjach jest tak samo nielegalna
  • Odpowiedz
@HetmanPolnyKoronny: ja to tam najbardziej lubię te historie z gatunku
-post pierwszy: jak zwiększyć pojemność mojej 125ccm.
-post drugi: paczcie chłopaki jak rozwiercam moje 125ccm
-post trzeci: kto ma sprawny silnik, bo jednak się podczas przeróbki #!$%@?ło ( ͡° ͜ʖ ͡°). I nie to żeby mnie nieszczęście drugiego człowieka jakoś rajcowało, ot po prostu śmiać mi się chce z ludzkiej głupoty. Zwłaszcza że wcale te motorki 125ccm
  • Odpowiedz