@wezsepigulke: miałbym wtedy tylko 9.(9)% więcej od ciebie, patus jak zwykle ucieka się do wyzwisk Żona rogi przyprawia w trasie i musisz się w necie wyżyć? xD
@Deska_o0 Przerażają mnie te dane. Kierowcy osobówek 15 tys wypadków, kierowcy najcięższych pojazdów 685 wypadków. kierowcy ciężarówek robią ponad 100 tys kilometrów rocznie a kierowcy osobówek maks 20k, na dodatek według każdej edycji generalnego pomiaru ruchu, w nocy, przy najtrudniejszych warunkach ruch osobowy praktycznie zamiera.
Nie można też przejść obojętnie przy aspekcie poziomu trudności prowadzenia tych pojazdów, gdzie prowadzenie osobówki można porównać do zabawy resorakiem na dziecięcych dywanach z ulicami I przy
@Kriegor: moja teoria jest taka, że prowadzenie samochodu wymaga doświadczenia, a te zbiera się wraz z przebytym dystansem. Im więcej jeździsz tym bardziej jesteś doświadczony, tym mniej popełniasz błędów. Co do gabarytów to kwestia przyzwyczajenia się i rozsądku.
@wezsepigulke: chłop co się zesrał pod memem, jeszcze tego drugiego kolegi brakuje co ostatnio wyzywał wszystkich, bo mu kazali odśnieżać bude, taki obraz wasz xD
@wezsepigulke: No nie, bo ciężarówek nie jest tyle samo co samochodów osobowych. To tak jak z murzynami w usa: są odpowiedzialni za połowę morderstw. Tylko, że czarnych jest 4 razy mniej (ʘ‿ʘ)
Ale zdajesz sobie sprawę że nie ilość samochodów jest istotna tylko ilość przejechanych kilometrów i ilość spędzonych godzin na drodze?
Ale zdajesz sobie sprawę że nie ilość samochodów jest istotna tylko ilość przejechanych kilometrów i ilość spędzonych godzin na drodze?
Specjalnie dla ciebie powtórzę jeszcze raz, bo widać niektórym trzeba powtarzać kilka razy to samo, a i tak nie ma pewności że zrozumieją.
Jeden kierowca TIRa przejedzie więcej kilometrów i spędzi więcej czasu na drodze niż stu kierowców osobówek. Prościej już tego nie jestem wstanie wyjaśnić.
@zwodek: > Ale zdajesz sobie sprawę że nie ilość samochodów jest istotna tylko ilość przejechanych kilometrów i ilość spędzonych godzin na drodze? Masz rację, dochodzi wtedy czynnik ludzki objawiający między innymi rutyną, utratą koncentracji, przesadnym utozsamianiem się z ideałem kierowcy.
@RussianBoi2: Widać że kretyn, który robił tego mema nigdy nie prowadził ciężarówki nawet na parkingu jeśli twierdzi że nie trzeba do tego umiejętności xD chciałbym zobaczyć jak cofa zestawem z naczepą
W Japonii ludzie z tatuażami są wypraszani z restauracji, siłowni i innych miejsc publicznych. Tatuaże nie są tam mile widziane. Dla Japończyków to redflag i powód do traktowania takich ludzi z dystansem.
#bekaztransa #transport #heheszki
Żona rogi przyprawia w trasie i musisz się w necie wyżyć? xD
@RussianBoi2:
Czyli Dane z Dupy 2015 to nie są fałszywe dane!!! :)
Plusik
Nie można też przejść obojętnie przy aspekcie poziomu trudności prowadzenia tych pojazdów, gdzie prowadzenie osobówki można porównać do zabawy resorakiem na dziecięcych dywanach z ulicami I przy
Ale zdajesz sobie sprawę że nie ilość samochodów jest istotna tylko ilość przejechanych kilometrów i ilość spędzonych godzin na drodze?
Specjalnie dla ciebie powtórzę jeszcze raz, bo widać niektórym trzeba powtarzać kilka razy to samo, a i tak nie ma pewności że zrozumieją.
Jeden kierowca TIRa przejedzie więcej kilometrów i spędzi więcej czasu na drodze niż stu kierowców osobówek. Prościej już tego nie jestem wstanie wyjaśnić.
Masz rację, dochodzi wtedy czynnik ludzki objawiający między innymi rutyną, utratą koncentracji, przesadnym utozsamianiem się z ideałem kierowcy.
@cyberchosnek: ktoś mnie wołał? xD