Wpis z mikrobloga

Szanowny Panie Kierowniku,

Chciałabym złożyć skargę na nieodpowiednie zachowanie jednego z pracowników Pańskiego sklepu spożywczego. Wczoraj, podczas mojej wizyty w sklepie, zostałam potraktowana bardzo nieodpowiednio przez Pana pracownika, który zachował się w sposób, który uważam za całkowicie absurdalny i zabawny.

Otóż, gdy zapytałam Pana pracownika o cenę kurczaka, ten zareagował bardzo dziwnie i zaczął mi opowiadać o swoich podróżach do Egiptu i o tym, jak tamtejsze kury są lepsze od naszych. Nie rozumiałam, o co mu chodzi, więc poprosiłam go o wyjaśnienie, na co ten odpowiedział, że nasze kury są za mało egzotyczne i że nie mogę kupić kurczaka, bo muszę poczekać, aż przywiezie mi go z Egiptu.

Jestem zdumiona takim zachowaniem, tym bardziej, że byłam w sklepie po to, by kupić normalnego, zwykłego kurczaka, a nie być traktowaną jakbym była jakimś dziwnym entuzjastą egipskich kur. W takim sklepie, w którym każdy klient powinien być traktowany z szacunkiem, takie zachowanie jest całkowicie nie do zaakceptowania.

Prosiłabym o podjęcie odpowiednich kroków wobec tego pracownika i przeproszenie za doświadczenie, jakiego doznałam w sklepie. Może warto byłoby dać mu mapę Egiptu, żeby mógł zaznaczać na niej miejsca, do których już pojechał i które poleciłby klientom.

Z poważaniem,
[Imię i nazwisko]
#openai #chatgpt