Wpis z mikrobloga

Nie mam kategorii A, a sprzeciwiam się obowiązkowym ćwiczeniom wojskowym.
Nie jestem kobietą, a chodziłem na ich protesty.
Nie jestem przedsiębiorcą ani księgowym, a sprzeciwiałem się burdelowi wprowadzanemu przez "Polski Ład".
Nie jestem gejem, lesbijką, ale nie odbieram im człowieczeństwa i nie popieram odbierania im praw i szykanowania ich.

Na tym polega solidarność ze swoimi obywatelami. Bardzo łatwo krytykuje się osoby, które sprzeciwiają się "mainstreamowi", podczas gdy siedzi się wygodnie w studio czy też na ławie sejmowej, ma się stabilną pracę i pieniądze z naszych podatków. Bardzo łatwo dyktuje się obowiązki innym, kiedy to sami nie będziemy musieli tych obowiązków spełniać.

Dla każdego, kto się obawia, kto po prostu chce mieć wybór - ja stoję z Tobą.


#obowiazkowecwiczeniawojskowe #protest
PROTEST_DOSC - Nie mam kategorii A, a sprzeciwiam się obowiązkowym ćwiczeniom wojskow...

źródło: comment_167091697807oU0idlsYkQcmUGWBEVN2.jpg

Pobierz
  • 41
Dla każdego, kto się obawia, kto po prostu chce mieć wybór - ja stoję z Tobą.


@PROTEST_DOSC: Chcę mieć wybór, chcę żeby mój głos za ćwiczeniami wojskowymi i przygotowaniem się do wojny z ruskimi był ważny. Naprawdę stoisz ze mną?
powiedz mi jakie jest zagrożenie wojny z Rosją w tym momencie?


@KupaNaStole: wysokie, oficjalnie nam grożą i w swojej państwowej tv szczują na nas tak jak rok temu szczuli na Ukraińców.

W jaki sposób mieliby nas zaatakować?


@KupaNaStole: Ataki rakietowe tak jak obecnie atakują Ukrainę.

W jaki sposób w ciągu 5, 10, 15 lat mieliby się zorganizować i zaatakować członka Nato?


@KupaNaStole: rakiet mają pod dostatkiem, mają też armię
wysokie wg kogo?


@KupaNaStole: według mnie. Tak samo myślałem w przypadku Ukrainy gdzie wykopki pisały że to nie się nie stanie.

Armia białoruska jest w ogóle mobilna? Wątpię.


@KupaNaStole: Nie musi być. Wystarczy że będzie prowadziła działania zaczepne i czasem rakietę wyślą, imigrantów podrzucą pod granicę...