Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 92
@czarlipe: Tak to kawał historii polskiej motoryzacji. Co miałem dać salon BMW czy Mercedesa gdzie mniej niż 1% społeczeństwa kupował wtedy tam nowe auto?
  • Odpowiedz
@Caracas: Wspaniała wystawa była w fso, nie zapomnę jej nigdy. A odtworzony salon daewoo był tam wisienką na torcie. Oby ekipie udało się jeszcze kiedyś ponownie otworzyć ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@maxelm2: Po tym, jak w grudniu 1997 roku Daewoo Motors kupiło pogrążonego w długach SsangYonga, ówczesna gama producenta została przemianowana na nową markę macierzystego koncernu[6]. Z początkiem 1998 roku, wraz z obraniem nowej nazwy, Daewoo Musso[7] przeszło facelifting upodabniający SUV-a do innych modeli Daewoo. Pojawiły się odświeżone zderzaki i zmodyfikowane wzory reflektorów, a także nowe, biało-czerwone wypełnienie tylnych lamp.

Musso już pod marką Daewoo był także montowany w uproszczonym standardzie
  • Odpowiedz
Mój ojciec pracował w daewoo, na dworcu w Katowicach. W ‚salonie’ mieściło się jedno Tico, stolik i dwa krzesła. To by było na tyle. A, jeszcze wisiał telewizor z wbudowanym magnetowidem
  • Odpowiedz
: Tak to kawał historii polskiej motoryzacji. Co miałem dać salon BMW czy Mercedesa gdzie mniej niż 1% społeczeństwa kupował wtedy tam nowe auto?


@Caracas: to już było lepiej dać giełdę w slomczynie i passata b3
  • Odpowiedz