Wpis z mikrobloga

@jmuhha: pisałem już kilka razy:

Wysyłają wezwania do każdego, zależy kogo akurat wyrzuci maszyna losującą, jak jesteś studentem to i tak musisz się zgłosić do WCR w podanym terminie i przedstawić zaświadczenie, że jesteś studentem i wtedy cie zwalniają z tych ćwiczeń. Tak mi powiedziała pani przez telefon, w sensie o zwolnieniach, nie o maszynie losującej xD
Tylko zaznaczyła w rozmowie, że jeżeli jestem studentem studiów dziennych
@beeeitch: I po co straszysz i manipulujesz faktami? Nie wysyłają do każdego, tylko jak na razie wiemy o dwóch mirkach z Sieradzia, też nie wiem co mają do tego studia dzienne i co je odróżnia od zaocznych w kontekście 30 dniowych ćwiczeń. Patrząc na twoje posty jestem w stanie zaryzylować stwierdzenie, że to jakiś sklejony b8 gdzie się umówiliście i macie jakiegoś znajomego, który dostał obie te kartki i wysyłacie je
@init5: jestem ryzykantem, lubię się zakładać, masz wolne 500zl? Jak się potwierdzi, że to nie b8, to wtedy wpłacasz na wybrany przeze mnie cel charytatywny, jak to b8 to odwrotnie
Wchodzisz?
@beeeitch: xD, nie wycieraj sobie mordy celami charytatywnymi, nie potrzebuje żadnych durnych zakładów żeby komuś pomóc. Ty natomiast potrzebujesz się otrząsnąć bo twoja jedyna ostatnia aktywność to straszenie ludzi, wezwania dostały 2 osoby z WCR Sieradź, to może być błąd, przeoczenia lub po prostu mają jakieś przesłanki żeby was powołać, ale to nie znaczy że powołują wszystkich i jest jakaś maszyna losująca, ogarnij się.
@init5:
Lurkuje sobie od dłuższego czasu, a zacząłem aktywnie pisać w tym temacie, bo uważam, że powinno się to nagłośnić.
Możesz wierzyć, że to b8, może będziesz 3 osobą, którą powołają, ale jak sam mówisz, to pojedyncze przypadki, nie ma co robić afery
@beeeitch: Ale właśnie ją robisz, straszysz i wprowadzasz chaos, rozumiem chęć nagłośnienia tego, bardzo szlachetne jeśli jest prawdziwe, ale bez przesady, trochę myślenia.