Wpis z mikrobloga

@RobiS
@ExtraPensja kiedyś zamówiłem z Amazona parę rzeczy na prime days chyba... Wszystko przyszło w kartonach oprócz suszarko-lokówki która przyszła tylko w tym materiałowym pokrowcu z zasuwakiem zamkniętym trytytką. Naklejka byla zas na tekturze producdnta wokół materiałowego worka
  • Odpowiedz
@RobiS: ja kupowałam u nich chirona (zestaw za 1400 zł) raz przyszedł w papierowej owijce, drugi w cienkimkartonie. Obydwa zniszczone. Jeszcze mi maila wysłali, że przedmioty, które kupiłam nie są w oryginalnym stanie jak je zwracałam xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Fr33: amazon
napisałem na czacie, otrzymałem informację, że mogą mi wygenerować darmowa etykietę zwrotną i to wszystko xd
  • Odpowiedz
@RobiS: potrzebujesz do czegos to pudełko? Ja bym się tam cieszył przynajmniej mniej kartonów do wyniesienia. Niesamowicie mnie irytuje ilość śmieci które się zbierają w domu po zamówieniu czegoś online, bo ktoś zapakował produkt w pudełku w kolejne pudełko i wypełnione skrawkami tektury po czym owinął całość stretchem.
  • Odpowiedz
chyba na promoklocki widziałem info przy niektórych zestawach z amazona, typu „uwaga zestaw typu xxx tzn wysyłany bez opakowania wierzchniego”. Nie wiem co to, nie pytajcie czemu, ale odrazu mi się przypomniało. Może sprawdź dokładnie w tym ogłoszeniu.
  • Odpowiedz
@RobiS: ja kupowałam u nich chirona (zestaw za 1400 zł) raz przyszedł w papierowej owijce, drugi w cienkimkartonie. Obydwa zniszczone. Jeszcze mi maila wysłali, że przedmioty, które kupiłam nie są w oryginalnym stanie jak je zwracałam xD


O c--j. P----------i.
  • Odpowiedz
@RobiS: Ostatnio zamawiałem GPU na amazon.de i była adnotacja, że jeśli nie zaznacze jakiejś tam opcji, to będzie "widać co to za przesyłka". No i tak też było, żadnego dodatkowego kartonu. Ale pudełko było nie uszkodzone (a przynajmniej nie zauważyłem. Jeśli klocki są kompletne, nie uszkodzone, a z tego co piszesz to nie kupiłeś ich "inwestycyjnie", żeby potrzebny był ci nieuszkodzony karton, to imo nie ma co srać żarem. Parafrazujać
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@RobiS: akurat zwrot/wymiana w Amazon jest bezproblemowa. Klikasz sobie w zakupiony produkt, wybierasz zwrot lub wymianę, zaznaczasz, że produkt jest zniszczony albo opakowanie uszkodzone i drukujesz sobie list przewozowy z darmową wysyłką. Idziesz do pobliskiej choćby Żabki i nadajesz.
  • Odpowiedz