Wpis z mikrobloga

Zapłaciłem w żabce blikiem za zakupy, natomiast pieniądze zostały z konta pobrane, a sprzedawczyni powiedziała mi, że na jej urządzenie pokazuje, że pieniądze nie zostały pobrane i był jakiś błąd. Czy ktoś miał z was kiedykolwiek taką sytuację? Zostałem poinformowany, że pieniądze zostaną zwrócone na konto, ale nigdy takiej sytuacji przedtem nie miałem.
#zabka
#blik
#bank
  • 4
@Nafaros:
W momencie płatności BLIK-iem tak naprawdę nie pobiera ci pieniędzy z konta, tylko zakłada blokadę. Wszystko się samo wyprostuje, jednak jeśli nie chcesz widzieć tej blokady i na już potrzebujesz mieć dostęp do całości środków na rachunku, to pogadaj z infolinią.
@potrzebie Oki złożyłem skargę w banku pekao sa i czekam na jej rozwinięcie konsultant coś tam mówił że jakieś problemy z blikiem były akurat jakby jakieś tam dwie dyszki zakupy robił to olałbym to pewnie ale akurat w sumie prawie stówka wychodziła to szkoda