Wpis z mikrobloga

Jak na Szczytnickim będzie tak wasko jak jest właśnie teraz kiedy zaczynają pracę, a na to wskazuje Oznakowanie to życzę powodzenia.

Jechałem chwilę temu. Przede mną rejsowy autobus Flixbusa. Musiał hamować od 10-15 km/h i kołem się ocierał o krawężnik bo brakowało mu miejsca.

Jak tak będzie podczas godzin szczytu to będzie Sajgon.
#wroclaw
  • 29
@Darth_Gohan teraz jeszcze niech spadnie śnieg i robią to 3 miesiące. Co to są #!$%@? za debile xD

Ale potem przyjdą dzbany, jak wczoraj @zgredinho albo @SwidraVytra i będę #!$%@?ć, że nic się nie da zrobić w tym mieście z korkami. Otóż panowie, jak widać, da się. Można je celowo zwiększać. Nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Ogau: Taguje i nie chce dyskutować. Żałosne.


@Ogau: potwierdzam gościu, masz coś z głową. Mój wpis był o tym, że polepszenie infrastruktury prowadzi do napływu ludności i czas stania w korkach na dłuższą metę się nie zmieni. Później coś #!$%@?, że na zachodzie sobie z tym poradzili (tak rozumiem pytanie o zachodnie miasta). Jak pokazuję ci wykresy tomtoma, że korki są w miastach każdej wielkości i w każdym kraju, to
@zgredinho No ja nie wiem, jak polskie miasta które są od sporej części innych branych w rankingach mniejsze są zawsze w czołówce jeśli chodzi o korki. To przecież nie ma żadnego związku z infrastruktura :)

@SwidraVytra A Ty wierzysz, że mieszając w Łodzi wiesz lepiej jakie są problemy we Wrocławiu :)

Wcale robienie remontów tak żeby się nakładały nie ma wpływu na to jakie są korki w tym mieście. Zaczynanie ich dodatkowo
@zgredinho No ja nie wiem, jak polskie miasta które są od sporej części innych branych w rankingach mniejsze są zawsze w czołówce jeśli chodzi o korki. To przecież nie ma żadnego związku z infrastruktura :)


@Darth_Gohan: ziomek jeszcze raz powtórzę: ma związek. Nasza infrastruktura jest #!$%@?, światła są #!$%@?, zbiorkom jest jaki jest ale korków się nie pozbędziemy. W godzinach szczytu auta zawsze będą stały a na perfekcyjnej infrastrukturze urwiemy procenty.
@Darth_Gohan drugi dzień się do tego argumentu bryndzlujesz.
Masz firmy zewnętrzne które zajmująją się logistyką miejską robiąc na przykład plany transportowe dla miast. Są inżynierowie którzy podczas projektowania dróg muszą liczyć i uwzględniać potem obliczenia dotyczące przepustowości układu drogowego.
Zdradzę ci w tajemnicy że żadna z tych firm czy ludzi nie musi być z Wrocławia żeby sporządzić dobry projekt. Ci ludzie nie muszą to mieszkać.
W kontrze twoja wiedza jest czysto chłopsko
@zgredinho Ty dalej nie rozumiesz co się do Ciebie pisze :)

Ty uważasz ludzi za idiotow którzy myślą że jak się zbuduje więcej to nie będzie korków. Problem w tym, że obecnie WSZYSTKO jest #!$%@? korkami i jest tylko coraz gorzej

@SwidraVytra Tia. Ty, ale ty wiesz jak w Polsce się robi jakiekolwiek planowania czy tak o sobie #!$%@?? Do dobrego planowania trzeba mieć budżet. W Polsce budżetów nie ma xD Do
Ty uważasz ludzi za idiotow którzy myślą że jak się zbuduje więcej to nie będzie korków. Problem w tym, że obecnie WSZYSTKO jest #!$%@? korkami i jest tylko coraz gorzej


@Darth_Gohan: dobra - zróbmy tak: za kilka lat zrobię jeszcze raz wpis o korkach jak będzie TAT może obwodnica północna i wschodnia wyremontowane mosty i może kilka inncych nowych/szerszych dróg i zobaczymy jakie wtedy będą korki. Moja prognoza - czas przejazdu
za kilka lat zrobię jeszcze raz wpis o korkach jak będzie TAT może obwodnica północna i wschodnia wyremontowane mosty i może kilka inncych nowych/szerszych dróg i zobaczymy jakie wtedy będą korki


@zgredinho: za kilkadziesiąt* xD

Ty nawet nie wiesz, że obwodnica północna została porzucona xD