Wpis z mikrobloga

@NQ502: skąd dokąd jest podróż? Jeśli jednorazowy kosztuje 15 zł to bilet 8godzinny nie ma prawa wejść, bowiem ośmiogodzinne obowiązują tylko na dystansie do 45 km w aglomeracji krakowskiej.
obie oferty są niejako promocyjne


@piechurek9: jeśli jedna jest tańsza od drugiej to z definicji jest to oferta promocyjna

w Małopolsce nie stosuje się bowiem taryfy podstawowej


ale tu fakt, o tym nie pomyślałem bo za rzadko korzystam z KMŁ i regio
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Andczej: Polskie Koleje Państwowe S.A. (PKP S.A.) – jednoosobowa spółka Skarbu Państwa powstała w wyniku komercjalizacji przedsiębiorstwa państwowego Polskie Koleje Państwowe.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Dlaczego " tylko poprzez intercity oraz jako współwłaściciel SKM trójmiasto" jeżeli polergio to też pociągi które są jako polskie przedsiębiorstwo transportowe w zakresie przewozów kolejowych? Nie znam się aż tak żeby wiedzieć 100% działalności każdej jednej spółki każdego przewoźnika. Dla mnie z logiki wszystko podchodzi pod pkp bo działa jako koleje w Polsce.
jeżeli polergio to też pociągi które są jako polskie przedsiębiorstwo transportowe w zakresie przewozów kolejowych?


@NQ502: bo od 2009 nie mają nic wspólnego z PKP poza tym że jeżdżą po torach i wożą ludzi

Dla mnie z logiki wszystko podchodzi pod pkp bo działa jako koleje w Polsce.

Według tej logiki PKS Flixbus?
Albo MZA Kraków? No przecież też wozi ludzi, jedna cholera czy MPK czy MZA.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Andczej: Tak jak wspomniałam nie znam historii każdej spółki z osobna. Ta organizacja była kiedyś pod PKP, nie żyje tym aż tak żeby wiedzieć, że już z tego wyszli.
Ta organizacja była kiedyś pod PKP, nie żyje tym aż tak żeby wiedzieć, że już z tego wyszli.


@NQ502: skoro napisałem wcześniej, że nie mają nic wspólnego z PKP od 2009 to po co brniesz w to dalej?

jak coś na przyszłość:
#pkp - 430 osób
#kolej - 636 osób obserwuje, po to są tagi żeby właściwie tagować