Wpis z mikrobloga

@kopytakonia: Co by mieli mi dać? Kod?
Bo paczka jest do odbioru niestety w Biedronce.
Też #!$%@? że allegro samo ustawia najbliższy punkt odbioru. Jedna paczka poszła do paczkomatu a druga do biedronki 100m dalej.
@bambus94:
W sprawie kodu napisz na bok@pointpack.pl i DW kontakt@poczta-polska.pl
Możesz też się po prostu przejść do tej Biedronki, bo w przypadku odbioru w kasie, to nie Poczta wysyła kod, a dany sklep.

ps. W emonitoringu będzie informacja o wysłaniu powiadomienia. Powinien być status "awizo" i następnie "wysłano powiadomienie...". To awizo to właśnie wiadomość z kodem.

ps2. Powinieneś wcześniej otrzymać sms-a lub maila z informację o nadaniu przesyłki. To idzie z
@pcela: dostałem SMSa z tym że nadano paczkę.
W emonitoringu widnieje informacja o dostarczeniu do punktu odbioru, ale brak o awizo.
A na allegro jest że jeszcze paczka nie wysłana.
Ewidentnie systemy się nie komunikują.
@bambus94:
Jeszcze Biedronka musi przyjąć przesyłkę na stan i dopiero wtedy wysyłają kod odbioru.
Jak jednak kod nie przyjdzie, to pisz na ten email wyżej. Na infolinii PP kodu nie otrzymasz.

A co do statusu przesyłki na Allegro, to Poczta udostępnia te dane po api (i to bardziej szczegółowe niż na emonitoringu). Allegro musi je tylko pobrać i wyświetlić.