Wpis z mikrobloga

No ok, ładnie wygląda ten nowy plague tale ale w 60 klatkach to to nie działa na #xbox xd

Jak na razie spoko. Aczkolwiek nie wiem czy były już patche ale miałem typa który nie wiedząc czemu nie reagował na rozbijany dzbanek. Stal jak wryty jakby mu AI nie zaskoczyło

No i nie pamiętam dokładnie jak to było w jedynce ale wygląda na to że tutaj wrogowie bardzo długo nie odpuszczają poszukiwań jak nas zobaczą. Trochę też chaotycznie bo nie do końca wiadomo jak i którędy iść, padłem w drugim akcie przed samym końcem kilka razy bo nie miałem pojęcia jak wyminąć wrogów żeby mnie nie przyczaili a jak wspomniałem rozbijany dzbanek nie zadziałał na typa i nie mogłem go obejść

Trochę też brakuje oznaczenia wrogów bo dosłownie siedziałem wryty kilka minut i przez okno skanowalem gdzie stoją bo jedyne oznaczenie jest jak nas zaczynają widzieć lub jak są dosłownie z 5 metrów to się pokazuje na krawędzi ekranu poświata. Trochę słabo bo będąc właśnie chociażby w budynku gdzie przez okno niewiele widać to kiepsko można ocenić sytuację jak, gdzie i kiedy iść. Może jestem "za wygodny" ale przydałby się typowy "skan" gdzie zaznaczyłby na kilka momentów wszystkich wrogów jakąś ikonka nad głową

Fala szczurów zalewająca kanał wyglądała świetnie. Król szczurów zrobił robotę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zobaczymy jak dalej będzie

I dzięki za oglądanie mirki, wreszcie ktoś na koncie zalogowany oglądał i się odezwał na czacie xd

#gry #plaguetale #gamepass
  • 11
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@BorysKafarov:

Trochę też chaotycznie bo nie do końca wiadomo jak i którędy iść

Trochę też brakuje oznaczenia wrogów


No proszę Cię, przestańmy w końcu kierować gaming w stronę upośledzonych dzieci, które muszą być prowadzone po sznurku z tysiącem znaczników. To już i tak jest korytarzówka, a Ty chcesz żeby prowadzono Cię jeszcze bardziej za rękę i do tego z wallhackiem.. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Beeercik: wiesz jakbym chciał grac w super stealth game to bym grał dalej w Wildlands na tier one z najwyższym poziomem trudności xd

Po prostu irytuje jak masz limitowany widok, wydaje ci się że ok droga wolna a tu nagle cię typ przyczaja bo stał gdzieś uj wie gdzie i go nie było widać wgl xd. I cały misterny plan w #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°) A
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@BorysKafarov: Checkpointy są co 15 sekund, więc wiele się nie traci przy zgonie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja grałem na wyłączonym wszystkim co się dało, znaczniki wykrycia też off ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Beeercik: no checkpointy wyglądają na dobrze rozmieszczone i dobrze, ded bo nie widziałem gościa bo nie miałem jak albo po prostu mi się zlał z tłem bo stał gdzieś dalej to raczej byłaby mega frustrująca rzecz jakby checkpointy były słabe xd
@Beeercik: ej a swoją drogą bo jakoś kompletnie mi umknął tutorial od walki, jak typ do mnie lezie to jedyną akcje to mogę go klepnać z kamulca w łeb jako kontra co go ogłuszy czy da się gościa pokonać w "melee" ? W sensie nie w momencie jak mnie złapie i mogę pacnąć Y żeby mu wbić kosę w żebra tylko jak go pierwszym uderzeniem ogluszę to potem można go zatłuc