Wpis z mikrobloga

@trzydrzwiowypentaptyk wszystko zalezy od tego na ile soboe w formie pozwolisz. Wozilem meble na zachód a na powrocie zaboeralem papier toaletowy do edwki kauflanda lidla itp. Auto zawsze przeladowane ale skoro szef zalatwial takie ladunki to byl swiadom tego ze raz na 10 kursów kogos lapali i 1000€kładł na stół, oczywisciw bylo #!$%@? ze sie dałeś zlapac ale to bylo takie ryzyko zawodowe.
@MercedesBenizPolska szef jest od tego zeby zawsze pokazać swoja wyższość nad robotnikiem. Pamietam jak sobie wymyslili żebyśmy z tym papierem jeździli nocami bo wtedy jest mniej kontrolii łapanek ale za bardzo ich dupa bolała ze auta caly dzien stoja po parkingach z papierem zamiast kręcić kilometry. Finalnie woleli płacić kary, do absurdu brakowało zeby wymyslili jakąś premie uznaniową od tego ze sie udalo ci miesiąc przelatać bez kontroli. Ale to byly stare
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@lastad: technicznie standardowy "tir" wytrzyma znacznie więcej. Na tabliczkach znamionowych są napisane często bardzo fajne wartości. Jak mnie pamięć nie myli to na naczepę można wpakować 39t, albo tyle że z naczepa waży 39t, a standardowo ciągnik uciagnie 45t.