Wpis z mikrobloga

@Theos: Czy ten Nioh jest bardziej przystępny niż 1? Nie chodzi mi stricte o poziom trudności, co o UX. Sam UI w 1 był straszny, odrzuciło mnie to od razu.
@Matioz: NIOH 2 jest bardzo podobny do 1, ale ma upgrade grafiki, poziomy są lepiej skonstruowane, walka jest trochę inna bo dodali możliwość odzyskiwania energii po naciśnięciu przycisku w odpowiednim momencie po ataku, więc sama walka jest dynamiczniejsza, ale UI i zarządzanie itemami jest takie jak w typowych japończykach, dziesiątki tych samych przedmiotów z różnymi statystykami, można je rozkładać na składniki a składnikami ulepszać te itemki, które nam pasują. Ja od
@Matioz: jest tak samo przystępny jak w Nioh 1. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

ale słyszałem też odwrotne opinie.


@hetero_sapiens: to chyba jakaś szczególna rzadkość, Nioh 2 to jest progres w każdym aspekcie.

UI i zarządzanie itemami jest takie jak w typowych japończykach, dziesiątki tych samych przedmiotów z różnymi statystykami,


Tu wspomnę dla kolegi @Matioz, brać najlepszy ekwipunek jaki się ma w danej chwili, nie przejmować
@hetero_sapiens: @Theos: dziękuje Wam, upewniliście mnie, że nie warto xD Graliście w Elder Ring? Też jest taki siermiężny? Czekam na jakiegoś soulsa z interfejsem przyjaznym dla użytkownika. Trudna ma być gra, a nie jej obsługa xD
@hetero_sapiens: a co ma dobrze zaprojektowana obsługa gry do samograje? Grałem we wszystkie staroszkolne RPG jakie sa co najmniej kojarzenie, więc jestem w stanie dużo wytrwać. Ale Nioh zmęczył mnie po 20 minutach.