Wpis z mikrobloga

Reklamacja zegarka Casio G-shock w serwisie Zibi to jakieś nieporozumienie. Naprawa trwa już półtora miesiąca a serwis mówi ze 28 listopada będą dopiero części. Przecież to zegarek a nie samolot.

#zegarki #watchboners #gwarancja #serwis
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@thewickerman88: W sumie z w zależności od tego który to jest gshock to technologia może byc podobna do lotniczej xd Nie wiem na ile oscylatory kwarcowe w zegarkach różnią się od tych z samolotów (poza papierologia) ale możliwe że zjeżdżają z jednej linii produkcyjnej XD
  • Odpowiedz
części nie wiezie karawana


@donKon: nie teleportują się też magicznie na miejsce w 3sekudny od zgłoszenia.
Pewnie przeleżało w samym zibi zanim ktoś się tym zajął dalej (oni tam potrafią miesiąc procesować wewnętrznie zanim ruszą z zegarkiem dalej do serwisu). Do tego samo ściągnięcie części z japonii będzie trwać, wysyłka, odprawa celna-jeszcze zależy z czego korzystają, czy jakiś kurier czy poczta.
Jak poszukasz tematów w necie o naprawach G to
  • Odpowiedz
  • 0
@thewickerman88: bynajmniej jestem zawiedziony że aż tyle trzeba czekać na naprawę super wytrzymałego zegarka odpornego na wstrząsy i brud i to firmy z jakąś renomą a do tego serwis nie chce zdradzić co się zepsuło
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@donKon: to taka dziwna polityka firm. Nowe składają, ale części nie ma. W mojej branży jest to samo. Po 2-3 mies. oczekiwania na części.
W niektórych przypadkach pewnie chodzi o koszty logistyki. Zbierają np. cały kontener części i dopiero wysyłają statkiem do Europy. Nie opłaca się im wysyłać pierdoły samolotem, bo przewyższy np. koszt całego zegarka.
  • Odpowiedz