Wpis z mikrobloga

Mam 2 problemy z amazonem.
1. Zamówiłem towar z warehouse. Amazon pomylił produkty i wysłał mi zupełnie inny. Napisałem maila, pogadałem przez telefon z konsultantem - nie ma problemu, wysyłam etykietę zwrotu. Towar wysłany, dostarczony do amazona a tu jeb mail w stylu "towar który przysłałeś to nie towar który zamówiłeś" - no kutwa raczej, dlatego go odesłałem. Napisałem o tym maila i póki co cisza. Ktoś miał już podobną sytuację?
2. Zamawiałem z amazon.de sprzęt za 1700 zeta prawie. Akurat pech chciał że mój bank miał przerwe techniczną i przelewu dokonałem na drugi dzień - jednak kurs się zmienił i zapłaciło mi 3 zł więcej (całość szła przez automatyczny proces - w amazonie dałem "ponów płatność", potem wybrałem p24, swój bank i zapłaciłem). Amazon zawołał, że nie otrzymali płatności od 2 dni, mam zaktualizować dane karty. Napisałem do nich, szybka odpowiedź że płatność została wyrywkowo sprawdzona i odrzucona + formułki że można płacić kartami, bonami itd. No ale co z kasą? Z konta już zasiorbało. Męczyć amazona, p24 czy po prostu czekać? Taka sytuacja też pierwszy raz mi się przytrafiła.

#amazon trochę #januszebiznesu #zakupy #pytanie
  • 1
@chomik3 pisz, dzwoń do nich do skutku, jak odpowiedzi będą wymijające to pros o kontakt bezpośrednio z przełożonym. Ja ostatnio chyba po około 10 kontaktach w tuż ej formie odzyskałem hajs z Amazon.fr, tam chyba sami inżynierzy pracują więc ciężko się dogadać.