Wpis z mikrobloga

HELP - bo nie wiem co picknąć.... Mam do wyboru:

- Renault Scenic III (2011r 1.6 diesel 130 KM) Full ok wyposażenie ALE: Srebrny metalik, i diesel (boi się, bo auto do miasta, włączać/wyłączać....)

- Renault Megane III (2011r 1.5 Diesel 110 KM) To samo wszystko tylko jeszcze 110 koni - czyli słabsze, a to jednak kombi ;/

- Opel Astra kombi (2011r 1.9 Diesel 120 KM) Wysposażenie ok + premium (dach panorama i xenony) no i ma ten lepszy diesel bo 1.9 (nie tak awaryjny jak 1.5) ALE ZAŚ BRZYDKI, no bynajmniej tył - jakby wyciosany ;/

CO WYBRAĆ MIRKI ?!?!?! PS musi to być rok 2011 i cena do 35500zł albo 2010 do 28000.... Jc (bo wiem że 20 tyś biore 2008 super extra itd...)

#auta #auto #pytanie #kiciochpyta
Pobierz
źródło: comment_CKgBoqWIARzcJQ3Yi1O0BNKdD2u2prHT.jpg
  • 33
10 KM


@Carlos_Irwin_Estevez: Różnica masy zje to na luzach i pewnie braknie ;p Astrę H bardziej pasowałoby nazwać Astrą G Lift. Poza designem niewiele się zmieniło, a i w designie bardzo mocno widać poprzedniczkę (vide rzut boku, linia szyb, kształt drzwi etc). Z tego powodu jest relatywnie lekka. Nie znam dokładnych liczb, ale teraz auta strasznie przybrały na masie i między nią a Scenikiem jest raczej przepaść. Na korzyść Astry przemawia
@Pociety151900:

Astra: Masa własna 1210 - 1613 kg

Scenic: Masa własna od 1360 kg

Więc pewno będzie ze 100kg różnicy. I one wszystkie są bez DPF'a (chyba) - tak czy owak te z DPF'em nbie mają jakichś specjalnych problemów, to nie te czasy że trzeba było iles tak jechać z jakąś tam prędkością itd - teraz czyszczą się same

@gumbrew: 40-60 tyś - Astra i Scenic maja książkę do końca,
@Pociety151900:

@Carlos_Irwin_Estevez:

Wszystkie diesle mają DPF teraz. Renaulty i ople na 100%(w francuzach to sie nazywa FAP chyba)

Jak planujesz jeździć po w większości po mieście to nie wiem czy to dobry pomysł w diesla z dpfem wchodzić. Znajomemu jak w bejcy sie zapchało to miał wybór, wsadzić nowy za 8000 albo usunąć i wsadzić emulator za 6000 :D. Samoczyszczenie to mit, jak jeździsz tak 90% miasto 10% trasa to
@rdy: Tyle, że astra to starsza konstrukcje (w przeciwieństwie do wymienianych Renówek) i nie wiem czy ją już łapała ta mania pakowania DPF'ów.

Co do sensowności diesla nie wypowiadam się, bo autor myślę że wie w co się pakuje. Będzie tam miał turbo, będzie miał koła dwumasowe, drogie wtryski etc. Wiem, że bierze pod uwagę w miare nowe auta, ale sam widziałem samochód który przyjechał z niemiec z walniętym łańcuchem rozrządu
@Carlos_Irwin_Estevez: jeżeli sadzisz ze olej ma coś wspólnego z elektryka to serio fuck logic ale był zmieniany co 10 ;) poza tym nie mam zamiaru się sprzeczać zasięgnij opinii mechaników nikt ci nie poleci renówki a zwłaszcza megane/lagune może akurat tak zostało już w stereotypie ale jednak dużo osób tez skarży się na nowsze renowki
@Carlos_Irwin_Estevez: przejedz się i ocen ale mółem jest jak na auto z 100km+ to po porostu masakra. Elektryka akurat to jest to co nie wychodzi fracuzom. oczywiście niemieckie samochody tez maja swoje przypadłości ale elektryka jest bardzo upierdliwa w naprawach