Zawsze mnie zastanawia, dlaczego serwisy typu ASO nie słyną z jakości usług, co chwilę słyszy się że ktoś nie jest zadowolony z obsługi, że naprawa kosztowała krocie a usterki połowicznie lub w ogóle nie zostały usunięte.
Koszą chyba najwięcej na rynku, uzależnieni od nich są podmioty posiadajacy gwarancję na samochód lub leasingi, nowi właściciele którzy są w stanie sporo zapłacić za jakość. A dostają jakość przysłowiowego Pana Staszka z dziupli pod miastem.
Skoro najwięcej zarabiają to powinni wabić mechaników dobrymi zarobkami, możliwościami pracy z najnowszą techniką, z dostępem do platform z know how każdej z marek. Niby proste a czemu takie trudne?
@vajroos: Dlatego, że głównymi klientami aso są ubezpieczalnie. Onie płacą za nie swoje naprawy, więc serwisy robią byle jak i drogo bo TU ma obowiązek zapłacić.
Też uważam, że postępowanie serwisów jest skandaliczne. ASO to powinno być miejść w którym płacisz więcej za najlepszą możliwą naprawę, a jest tak że płacisz jeszcze więcej za stażystę wymieniającego części
Skoro najwięcej zarabiają to powinni wabić mechaników dobrymi zarobkami
@vajroos: ale tego nie robią xD Dostają ochłapy i nikt tam ogarnięty nie chce pracować. To są wymieniacze a nie mechanicy. Ogarnięty mechanik pójdzie do dobrego warsztatu lub założy własny. Ci nieogarnięci idą do ASO gdzie są zwykłymi wymieniaczami którzy działają według konkretnej instrukcji serwisowej, mają tam jak dla debila podane co dokładnie robić w jakiej sytuacji, jakie elementy wymienić, w jaki
W ASO jedyna zaleta to, że masz pewność, że wszystko zostanie wykonane na wysokiej jakości materiałach, że zostanie wymienione to zgodnie z procedurą jaką założył producent i, że nie naprawią uszkodzonego elementu na trytytki ( ͡°͜ʖ͡°) W przypadku warsztatu mietka to nie jest takie oczywiste - olej wleje taki jaki ma w beczce a niekoniecznie zawsze taki jaki jest najlepszy dla silnika, części da jakieś tańsze
@vajroos: @SerTrapistow: co zabawne, aso samochodów premium często nie przyjmują starych aut albo podają takie kwoty żeby zniechęcić potencjalnego klienta, bo w takich autach często trzeba dłubać i można rzecz 'znać się' na konkretnym przypadku, albo mieć go dobrze opisanego. Nowe auta z reguły pokazują wszystko w komputerze i mechanik wie co ma wymienić przez co roboty jakotako jest mniej.
Czy w polskim interesie nie byłoby lepsze żeby podpisać pakt z Rosją o nieagresji i zaatakować Ukrainę od jej zachodu. Granice polsko rosyjskie umieścić w okolicy Kijowa. Przecież Ukraińcy mają #!$%@? na swoją ojczyznę, w końcu to twór, liczy się tylko dolar. #wojna #ukraina
Koszą chyba najwięcej na rynku, uzależnieni od nich są podmioty posiadajacy gwarancję na samochód lub leasingi, nowi właściciele którzy są w stanie sporo zapłacić za jakość. A dostają jakość przysłowiowego Pana Staszka z dziupli pod miastem.
Skoro najwięcej zarabiają to powinni wabić mechaników dobrymi zarobkami, możliwościami pracy z najnowszą techniką, z dostępem do platform z know how każdej z marek. Niby proste a czemu takie trudne?
#motoryzacja #mechanikasamochodowa #samochody
Druga kwestia, mając leasing nie musisz serwisować w aso.
Też uważam, że postępowanie serwisów jest skandaliczne. ASO to powinno być miejść w którym płacisz więcej za najlepszą możliwą naprawę, a jest tak że płacisz jeszcze więcej za stażystę wymieniającego części
@vajroos: ale tego nie robią xD Dostają ochłapy i nikt tam ogarnięty nie chce pracować. To są wymieniacze a nie mechanicy. Ogarnięty mechanik pójdzie do dobrego warsztatu lub założy własny. Ci nieogarnięci idą do ASO gdzie są zwykłymi wymieniaczami którzy działają według konkretnej instrukcji serwisowej, mają tam jak dla debila podane co dokładnie robić w jakiej sytuacji, jakie elementy wymienić, w jaki
Nowe auta z reguły pokazują wszystko w komputerze i mechanik wie co ma wymienić przez co roboty jakotako jest mniej.
Po prostu zawsze to słychać. Jak ktoś jedzie i jest wszystko ok nie leci wystawiać laurki w necie
Komentarz usunięty przez autora