Wpis z mikrobloga

@Daddywog: Polecam zagrać na start bez niczego chwilę, a potem jakiś MechJeb żeby to usprawnić, dalej fajne paczki części które wpadną w oko, procedural parts i finalnie pobawić się czymś typu Real Solar System czy inne duże mody
@Daddywog: najlepszy sposób na instalację modów według mnie to robienie tego ręcznie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale jeszcze się używa CKAN, czyli klikasz i samo sie instaluje, taka metoda dla debili ( ͡° ͜ʖ ͡°)
a co do samych modów, to zależy co rozumiesz przez rozgrywkę. Jak to jest twój 1 raz w kerbale to ogranicz się tylko do kilku modów graficznych, EVE,
@Daddywog: @Daddywog: chyba nie ma modów na zwiększenie płynności. Scatterer, Paralax upiększają rozgrywkę, chatterer dodaje kerbalowe radio zwiększające immersję. Oto co robi Paralax
https://youtu.be/vSbawLb-nOE

IMHO ważniejsze są mody wpływające na gameplay. Najpierw podstawy: KiS i KAS. Te dwa mody umożliwiają budowanie złożonych konstrukcji w trybie EVA. Dla niektórych modów są niezbędne.

Duże paczki
1. Seria modów Umbra Space Industries USI. Dodaje podtrzymanie życia, złożone surowce do wydobycia, maszynerię, bazy. Mody
@Daddywog: Ja od siebie jeszcze dodam Outer Planets Mods. Jest to mod rozszerzający stockowy układ planetarny i dodający kerbalskie odpowiedniki Saturna, Urana, Neptuna i Plutona. Tak jak wspomniałem planety są w kerbalskim stylu, więc ładnie się integrują z tym co gra ma w standardzie. Astronomer Visual Pack ma do tego wsparcie, więc przy okazji można też mieć ładne widoki. Odległość nowych planet od kerbalskiego słońca to też dodatkowe wyzwanie.