Wpis z mikrobloga

Jak sobie radzicie z promami? Chodzi o to, że na wjazd i zjazd jest łącznie 1h, mniej więcej co drugi raz się nie uda wjechać ze Świnoujścia i zjechać w Szwecji bo powoli wrzucają auta na pokład, co wtedy? Za każdym razem wydruk? Kolega kiero mi mówił, że wjeżdża 30-40min przed odpłynięciem i jest zawsze ok, ale obsługa się pruje
#zycietruckera
  • 8
@smway Obsługa się nie pruje bo prom odpływa o konkretnej godzinie i Twoim obowiązkiem jest na ten prom wjechać. Jak tego nie zrobisz to min. 300 oiro w plecy w wypłacie. Jak jest możliwość to wjeżdżaj od razu na promowisko, a jak jesteś dużo wcześniej przed promem i szkoda Ci godzin to zostaje Ci CB, albo puszczać żurawia za płot sprawdzając ile stoi przed promem ( ͡ ͜ʖ ͡
@Vecta wjazd na check in jest max 2h przed odejściem często, jak przyjadę dużo wcześniej to właśnie szkoda tego czasu, bo po zjeździe muszę dokręcać

@wezsepigulke gabaryty ziomek, wysokie ładunki bujają się na morzu i mnie biorą zazwyczaj jako jednego z ostatnich.
@smway gabaryty nie biorą przypadkiem tez jako pierwsze? WIADOMO, zależy czym płyniesz, ale to, że buja Ci zestawem to nie jest Twoja wina i to załoga ma zadanie zniwelować te całe bujanie. Kiedy płyniesz bo ja właśnie jadę na Swiniaka :D
@Vecta ja już w Kopenhadze. 4x w tygodniu latałem w te i zurück, ale koniec kontraktu i więcej niż nie biorę bo monotonne jak cholera
@smway: #!$%@? organizacja Polisz Kompany. Na wikingach do norwegii 20 min i zaladowane wszystko, nie zdazysz z kabiny wyjsc i juz sie wszystko trzesie bo odplywa xd