Aktywne Wpisy
Jako #programista30k z 16-letnim stażem, głównie w projektach związanych z szerokim web-devem ale też integracją produktu z urządzeniami mobilnymi, zewnętrznymi serwisami, internet of things pragnę podzielić się listą największych wg mnie błędów jakie popełniają firmy technologiczne na którymś z etapów swojego istnienia.
1. Migracja monolitu do SOA.
W większości przypadków przynosi więcej szkody i niepotrzebnych kosztów niż utrzymanie solidnie zaimplementowanego monolitu. Zazwyczaj inicjowana na pewnym etapie życia produktu przez grupę doświadczonych inżynierów
1. Migracja monolitu do SOA.
W większości przypadków przynosi więcej szkody i niepotrzebnych kosztów niż utrzymanie solidnie zaimplementowanego monolitu. Zazwyczaj inicjowana na pewnym etapie życia produktu przez grupę doświadczonych inżynierów
Grooveer +7
Mega mnie ucieszyła ta wiadomość, jedna z pierwszych i bardziej ulubionych serii gier dzieciństwa. Ostatnio ogrywałem pierwsza część i powiem szczerze, że dość dobrze się zestarzała także polecam ;)
A co do zapowiedzi, to mam nadzieję że na tym się nie skończy i wkrótce zobaczymy gotowy tytuł. Będzie miła odmiana ja rynku (mam nadzieję) od taśmowo produktowych gier - klonów i odgrzewanych kotletów agresywnie nastawionych na monetyzacje.
Planeta Gracza
#gry #grykomputerowe #retrogaming #nostalgia