OTO CHYBA NAJWIĘKSZY SERYJNY SILNIK 2T W MOTOCYKLU.
Marzyłeś o japońskich crossCh z lat 80? Zachwycałeś się potworną pojemnością 2t w hondzie cr 500? To zobacz na Maico 700 A co najlepsze cały czas sprzedają ten motocykl. Jest wersja croos jest enduro i jest supermoto. Mają też wersję dla kobiet 620cm3 i wersję 500cm3 dla dzieci.( ͡°͜ʖ͡°)
Parametry techniczne dla Crossa 700. Model: 700 Cross Chłodzenie: System dopływu wody : System reed walve Pojemność cylindra: 685 ccm Wymiary: 100 x 87 mm KW/konie mechaniczne: 60/82 Kaburator: Keihin flatslide 41 mm Skrzynia biegów: 5-biegowa skrzynia biegów Zapłon: cyfrowy PVL Rama: Chrom Molybdän Przód widelec: White Power Upside Down Hamulec przedni: Brembo z tarczą Wave 260 mm Skok przedniego koła: 305 mm Obręcz przednia: 1,6 - 21 Opony przednie: 80/100 _ 21 Zawieszenie tylne: Maico Twin Link z amortyzatorem Reiger Hamulec tylny: Brembo z 220 mm Wave disc Obręcz tylna: 2,15 - 18 Opony tylne: 120/100 - 18 Zbiornik: 9,5 litra Rozstaw osi: 1480 mm Prześwit: 388 mm Wysokość siedziska: 960mm Waga: 101 kg
@Dalmierz_Ploza: absolutnie się mylisz. W crossach i hard enduro i cross country najlepsi zawodnicy jeżdżą tylko na 2t. A teraz zauważ że on ma 82 KM z nie bardzo wysilonego silnika i 101 kg WAGI. Więcej mają japońskie 300 w 2 t.
@Ketonowy: tak to musi być piękną jazda. Dajesz gazu na 5 biegu i nie ważne ile ważysz a motocykl idzie na koło. Do para lotni ten silnik powinni wykorzystywać to by bili rekordy przelotów. Chciał bym takiego mieć. A zawodowcy jeżdżą na i 300 i 350 cm3. Wersja enduro ma nawet migacze. Tak jak supermoto. Pomyśl co też robi supermoto z ciężarem 110kg i tą mocą. Tylko jakąś starą ramę znaleść
@mpetrumnigrum: Mam exc 500 supermoto, waga trochę powyżej 110kg i jest miazga jeśli chodzi o moc. Takie 80 koni ciężko sobie wyobrazić co musi robić z człowiekiem ( ͡°͜ʖ͡°)
@zongobongo: i taka 700 jest idealna do takiej jazdy jak u gościa. Kręcisz ją nisko silnik nie wysilony. Jeździsz jak gość z filmiku i remont robisz co 400 mth bo zazwyczaj jedziesz do 6 tys obr.
Marzyłeś o japońskich crossCh z lat 80? Zachwycałeś się potworną pojemnością 2t w hondzie cr 500?
To zobacz na Maico 700
A co najlepsze cały czas sprzedają ten motocykl.
Jest wersja croos jest enduro i jest supermoto.
Mają też wersję dla kobiet 620cm3 i wersję 500cm3 dla dzieci.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Parametry techniczne dla Crossa 700.
Model: 700 Cross
Chłodzenie: System dopływu wody
: System reed walve
Pojemność cylindra: 685 ccm
Wymiary: 100 x 87 mm
KW/konie mechaniczne: 60/82
Kaburator: Keihin flatslide 41 mm
Skrzynia biegów: 5-biegowa skrzynia biegów
Zapłon: cyfrowy PVL
Rama: Chrom Molybdän
Przód widelec: White Power Upside Down
Hamulec przedni: Brembo z tarczą Wave 260 mm Skok
przedniego koła: 305 mm
Obręcz przednia: 1,6 - 21
Opony przednie: 80/100 _ 21
Zawieszenie tylne: Maico Twin Link z amortyzatorem Reiger
Hamulec tylny: Brembo z 220 mm Wave disc
Obręcz tylna: 2,15 - 18
Opony tylne: 120/100 - 18
Zbiornik: 9,5 litra
Rozstaw osi: 1480 mm
Prześwit: 388 mm
Wysokość siedziska: 960mm
Waga: 101 kg
Koszt 15 tys €. Przy obecnym złotym to trochę lipa. Ale nikt nie będzie miał takiej pojemności w 2t.
https://www.maico-bikeworld.de/en/motorcycles/neumotorraeder-2013/maico-700-cross22-detail.html
#motocykle #enduro #cross #motoryzacja
Komentarz usunięty przez autora
A teraz zauważ że on ma 82 KM z nie bardzo wysilonego silnika i 101 kg WAGI.
Więcej mają japońskie 300 w 2 t.
82 konie i 100 kilo wagi w 2t to musi fruwać
Chciał bym takiego mieć. A zawodowcy jeżdżą na i 300 i 350 cm3.
Wersja enduro ma nawet migacze. Tak jak supermoto.
Pomyśl co też robi supermoto z ciężarem 110kg i tą mocą.
Tylko jakąś starą ramę znaleść
@Sebixator: ło panie w 4 t to nie sztuka. W 4 t to ja mam 650 cm3 i szału nie ma choć waga znacznie wyższa.
W moico 700 masz nie wyżyłowany silnik 2 t i tylko 82 KM.
Waga 101 a w wersji ze światłami
Jeździsz jak gość z filmiku i remont robisz co 400 mth bo zazwyczaj jedziesz do 6 tys obr.