Wpis z mikrobloga

SMYK anulował opium
Przepraszamy za niedogodności, związane z brakiem realizacji zamówienia. Z naszej strony dokładamy starań by wyeliminować takie sytuacje w przyszłości.

Wydaliśmy dyspozycję zwrotu środków za anulowane produkty. Zwrot nastąpi zgodnie z zasadami zwrotu opisanymi na naszej stronie.
#perfumy
  • 10
  • Odpowiedz
@Pk1bgt: co, takie coś nie powinno być miejsca, pracuję w handlu z klientem i klient ma prawo kupić produkt po takiej cenie jaka się wyświetla, nie można mu odmówić
  • Odpowiedz
@Gregory1986: @Asnys: https://konsumenci.org/aktualnosci,inna-cena-przy-kasie-niz-na-towarze-lub-polce-sklepowej-co-zrobic

Podstawa prawna takiego roszczenia znajduje się w art. 5 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1830 z późn. zm.). Zgodnie bowiem z tym przepisem „w przypadku rozbieżności lub wątpliwości co do ceny za oferowany towar lub usługę konsument ma prawo do żądania sprzedaży towaru lub usługi po cenie dla niego
  • Odpowiedz
@mydlina: @Asnys: W online niby też tak jest, ale każdy większy sklep ma zgrabnie sformułowane zasady.
To działa nie tak, że oni Ci coś oferują tylko TY składając zamówienie składasz im ofertę po takich warunkach jak mają na stronie i oni mogą łaskawie ją zatwierdzić lub odrzucić. Ktoś niedawno wrzucał te formułki Notino i jeśli dobrze pamietam mniej więcej wynikało z nich, że do transakcji dochodzi dopiero w
  • Odpowiedz
@Milburn: Też poczytałem o tych tematach i wydaje mi się, że można walczyć, ale takie sklepy wiedzą, że nikt normalny np. nie skończy z taką sprawą w sądzie, bo musiałoby mi się bardzo w życiu nudzić, żeby się sądzić o Dylana za 185pln( ͡° ͜ʖ ͡°). Chodzi mi tu o fakt, że np. dostajesz maila o rozpoczęciu realizacji zamówienia i że dostaniesz paczuszkę w przeciągu dwóch
  • Odpowiedz
@Sajanin999: Trzymam kciuki żeby coś z tego wyszło w takim razie, możesz też ponowić kontakt z Notino, bo coraz więcej wiadomości, że ktoś dostał te Dylany. Zdaje się, że działają też masowe komentarze na opinieo, mam wrażenie że po tym zaczęli wysyłać dla świętego spokoju i ochrony wizerunku marki
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Milburn Przepraszam za tę sytuację i bardzo proszę o Pan zrozumienie sytuacji. Równocześnie chciałabym wyjaśnić, że dokonując zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego smyk.com wyraził Pan zgodę na postanowienia zawarte w jego Regulaminie. Zgodnie z punktem 8 rozdziału „Warunki realizacji zamówienia”:

„8. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w trakcie składania zamówienia lub, w przypadku Klientów zarejestrowanych, wskazany w koncie Klienta zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Spółkę zamówienia złożonego przez Klienta. Następnie, jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Spółki o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 7 powyżej.”

Pełna treść wspomnianego wyżej regulaminu dostępna jest na stronie http://www.smyk.com/regulamin.
  • Odpowiedz