Odnośnie dlss 3. Ja bardziej czekam na jakieś oświadczenie w kwestii kompatybilności lub jego braku między dlss 3 a dlss 2.4. Czy gry będą musiały mieć obie wersje. Czy będzie można podmieniać pliki dll jak do tej pory itp.
@Variv: używa compute shaderów nie tensor cores i jest trochę większe zużycie gpu.
Odnośnie dlss to mam nadzieję że jest zero wysiłku dla dewelopera w porównaniu do 2.0 bo inaczej ludziom się nie będzie chciało. Adopcja 2.0 pojawiła się dopiero kiedy wszedł plugin do Unreala że przeciągasz do projektu i już jest dobry efekt więc jak nie masz na to budżetu to nie musisz robić
Trochę jak z RT odpalonym na serii 1000. Niby można ale po co.
@keton22 Ale chyba obciąża CPU przez to?
Odnośnie dlss 3. Ja bardziej czekam na jakieś oświadczenie w kwestii kompatybilności lub jego braku między dlss 3 a dlss 2.4. Czy gry będą musiały mieć obie wersje. Czy będzie można podmieniać pliki dll jak do tej pory itp.
@Variv: używa compute shaderów nie tensor cores i jest trochę większe zużycie gpu.
Odnośnie dlss to mam nadzieję że jest zero wysiłku dla dewelopera w porównaniu do 2.0 bo inaczej ludziom się nie będzie chciało. Adopcja 2.0 pojawiła się dopiero kiedy wszedł plugin do Unreala że przeciągasz do projektu i już jest dobry efekt więc jak nie masz na to budżetu to nie musisz robić