Wpis z mikrobloga

  • 5
@keton22 Jeśli faktycznie dlss 3 miałby działać jak gówno na amperze to się nie dziwię tej decyzji.

Trochę jak z RT odpalonym na serii 1000. Niby można ale po co.
  • Odpowiedz
  • 0
@Variv: zgadzam się, pytanie ile w tym szczerości. RTX voice też miał być niemożliwy na GTX a działa całkiem nieźle.


@keton22 Ale chyba obciąża CPU przez to?

Odnośnie dlss 3. Ja bardziej czekam na jakieś oświadczenie w kwestii kompatybilności lub jego braku między dlss 3 a dlss 2.4. Czy gry będą musiały mieć obie wersje. Czy będzie można podmieniać pliki dll jak do tej pory itp.
  • Odpowiedz
Ale chyba obciąża CPU przez to?


@Variv: używa compute shaderów nie tensor cores i jest trochę większe zużycie gpu.

Odnośnie dlss to mam nadzieję że jest zero wysiłku dla dewelopera w porównaniu do 2.0 bo inaczej ludziom się nie będzie chciało. Adopcja 2.0 pojawiła się dopiero kiedy wszedł plugin do Unreala że przeciągasz do projektu i już jest dobry efekt więc jak nie masz na to budżetu to nie musisz robić
  • Odpowiedz