Wpis z mikrobloga

@KomentarzZbedny: Gdzie wysylales potwierdzenie? Ja próbuje się tam dodzwonić już 5 raz i 5 razy mnie wyrzuciło, nie stracę kolejnej stówki ba dodzwonienie się do tego śmiesznego biura
  • Odpowiedz
@qtaz: Nie wysyłałem potwierdzenia bo rzekomo miało sie wszystko podpinać automatycznie po wpisaniu kodu rezerwacji w tytule. Ale dzisiaj już jest okej. Z dwie godzinki temu klepnęli mi, że przelew doszedł
  • Odpowiedz
@qtaz: Grubo. A tam jest napisane, że jak masz „wielolinijkowe” pole w tytule przelewu to dodatkowo trzeba wpisać imie i nazwisko. Ale to też nie musi być przyczyna. Chłopak z pracy miał tak, że czekał 5 dni. Przez 5 dni wisiał mu komunikat, że ma 24h na wysłanie przelewu albo rezerwacja mu spadnie. I w końcu podpięli
  • Odpowiedz