Wpis z mikrobloga

Jestem zniesmaczony obsługa klienta serwisu booking

Miałem zarezerwowany obiekt w Turcji i przyjechałem późno tak koło 21-22. Obiekt z jakiegoś powodu anulował sobie rezerwacje, twierdząc, że nie przyjechałem. Teoretycznie booking twierdzi, że to moja wina bo mieli wpisane że check in 14-17 (hotel 3 gwiazdkowy I tylko 3h slot na check in, serio?)
Wysłali mi email pytający jak jest, napisałem, że check in się odbył, jestem w obiekcie, który z resztą odbiegał od zdjęć i był bardzo brudny(rozważam charge back).

Booking odpisał, że skontaktują się z obiektem i to naprawią, super. Zająłem się wakacjami, przy check out szok - muszę zapłacić, sprawdzam - nie pobrali wcześniej nic, a jak to przy check out, człowiek się spieszy na wyjazdy to płaci swoją karta(dobrze, że wziąłem) i wyszło mi więcej oczywiście bo bank sobie zrobił przewalutowanie, tu już niesmak bo nie chca zwrócić różnicy - ale trudno moja strata, obiekt policzył tyle ile miał. Natomiast miałem też otrzymać 10% zwrotu na konto na kolejne podróże, ale z racji teoretycznej anulacji rezerwacji - nie przysługuje mi i nie raczą tego zmienić w systemie. Dlaczego, skoro mają potwierdzenie, że tam byłem? Nie wiem.

#booking
  • 2
@Matodus: No jeśli mieli meldunek między tymi godzinami to czemu się dziwisz? Kontaktowałeś się przed przyjazdem z obiektem i informowałeś/pytałeś czy jest możliwość meldunku później o tej 21? Czy założyłeś że jakoś to będzie?
@sked: te godziny w bookingu nigdy nie są dokładne, wielokrotnie miał być check in o 11 a człowiek przychodził i pokoje nie były gotowe. Przeoczyłem te informacje bo załozyłem, ze hotel 3* powinien mieć check in całodniowo, a kase mogli sobie przeciez sciagnac z konta. Także dziwie się - zwłaszcza, gdy się pojawiłem i nie zmienono tego w systemie. Ale ten hotel to był kpina ogólnie ze wszystkim więc już dostał