Wpis z mikrobloga

Czołem! Przymierzam się do kupna #agregat tak aby zabezpieczyć się na zimę. Miałby on służyć jako awaryjne źródło w razie #brakpradu czyli zasilanie domowych urządzeń jak lodówka , piec , laptop , kuchenka elektryczna. Chce kupić taki model, https://allegro.pl/oferta/agregat-pradotworczy-benzynowy-daewoo-gda-3500e-12304718979 będzie okej nie popali sprzętów domowych i je uciągnie jest wydajny,?

#agregat #prad #zasilanieawaryjne #blackout #energia #energetyka #survival #budownictwo #elektryka #elektrotechnika
  • 27
@Nightcrawler1609: jeśli boisz sie że popali Ci sprzęty domowego to :
a) masz jakąs #!$%@?ą instalacje elektryczną
b) chyba powinienes ten zakup skonsultowac z jakims elektrykiem co odpowiednio pod Twoje potrzeby Ci cos niecoś powie. :)
Czy uciągnie to nie wiem bo nie wiem czy masz tylko lodówke czy tez moze zamrazarke suszarke plejke i ogrzewanie elektryczne :D za mało danych :P
@Nightcrawler1609: Nie znam się na tym na tyle dobrze, żeby ocenić profesjonalnie, ale zwracałem uwagę u siebie na powyżej opisane aspekty, dodatkowo koszt niski tego z mojego linku.

Ale coś tam mogę ocenić z własnej perspektywy:
Na plus: dodatkowe wyposażenie w rozrusznik elektryczny, dodatkowo jest ręczny rozrusznik
Większa moc

Na minus:
nie oddasz po 14 dniach
Wyższa gotowka zablokowana
Ewentualna gwarancja przez Allegro to utrapienie, szczególnie przy gabarycie

Oba spełniają podobna
@Nightcrawler1609: Do takiego podłączenia powinieneś mieć przygotowaną instalację elektryczną - specjalny przełączniki w rozdzielnicy którym ustawiasz źródło zasilania sieć/agregat. Nie jestem na bieżąco z przepisami ale kiedyś nielegalne było podpinanie agregatu do instalacji która nie jest do tego przystosowana specjalnymi zabezpieczeniami. Chodzi o to żebyś nie puścił napięcia ze swojego agregatu do sieci bo poza zasileniem sąsiada możesz też uszkodzić elektryka który właśnie pracuje na linii. Alternatywą jest korzystanie z agregatu