Wpis z mikrobloga

Mam wrażenie, że ostatnio kto gra więcej meczy i im ciężej mu dostać się do finału, tym lepiej mu potem idzie, bo jest w gazie. Tak samo jak ostatnio G2 zrobiło w dolnej drabince każdym bo5 3:0 tak samo teraz Rogue pomęczyło się najpierw z Fnatic i teraz są lepiej przygotowani.

#leagueoflegends
  • 8
  • Odpowiedz
@Murasame: dlatego BO1 w EU w regular splicie to żart, co z tego że są scrimy jak teamki robią ff15 jak coś nie pójdzie i testują limity, więcej officiali musi być. Dopóki tego nie będzie to nigdy nie będziemy mieli solidnego top4 w EU.
  • Odpowiedz
@Zakakaikane: Chciałbym, żeby tak było ale to się zwyczajnie nie opłaca. Im wystarczy kasa z reklam i sponsorów z UE i chcą to osiągnąć minimalnym nakładem zasobów i wysiłku. Tym bardziej, że u nas się ogląda głównie G2 i Fnatic i mielibyśmy mnóstwo meczów, których nikt by nie oglądał.
  • Odpowiedz
@Zakakaikane: Nie, to jest po prostu zwykły biznes. W Azji masz masę fanów, w chinach jest dużo, bo to chiny, tam wszystkiego jest dużo, a Korea żyje esportem. Dlatego tam nawet jak będą grać więcej meczów, to to się opłaci, bo będą widzowie i dochody.

Im by było bardzo na rękę jakby chociaż raz Europa wygrała finał. Z samych skórek G2 zarobili ładne kokosy.
  • Odpowiedz
@Murasame: To wytłumacz mi fenomen NA i pakowanie masy pięniedzy w ten region gdy z roku na rok się kompromitują. Zniesienie import rule, chore pięniądze na transfery graczy z Europy i Azji a oglądalność śmieszna.
  • Odpowiedz
@Zakakaikane: Nie śledzę LCS ale to jest Ameryka, oni wiedzą jak zrobić pieniądz na wszystkim. Te słynne reklamy podczas super bowl itd. Trochę inna kultura sportu i reklam, zarówno wśród widzów jak i wśród firm, które chętnie pewnie w to inwestują.
  • Odpowiedz
@Murasame: no widzisz, więc chyba trochę sam sobie przeczysz bo liczba widzów =/ biznes. 300k widzów z samego Twitcha angielskiego to nie jest mało. Riot po prostu nie chce żeby EU jako region się rozwijał. Cała nadzieja w takich orgach jak MAD, BDS, KOI, KC. Te zatwardziałe orgi których ambicją jest przetrwanie splitu do wywalenia albo liczba slotów do rozszerzenia.
  • Odpowiedz
@Zakakaikane:

Nie zawsze za liczbą widzów idzie kasa. Tak samo jak kanał na youtubie z kradzionymi śmiesznymi filmikami będzie miał dużo widzów a niską wartość dla reklamodawców.

Jaka jest prawda, nie wiem, ja to sobie tak po prostu tłumacze. Nawet same firmy, mogą postrzegać w USA esport inaczej, bardziej jako inwestycję która kiedyś zaprocentuje i może chętniej inwestują w taką zabawę.
  • Odpowiedz