Aktywne Wpisy
Kalwi +3
Ktoś pamięta jak ten zespół się nazywa?
noipmezc +75
kiedys za dzieciaka moj starszy kuzyn puscil mi piosenke karamba pocałuj mnie w dupie i tam jest taki tekst "ty mialas duzy biust a ja mialem salate" i on do mnie muwi wiesz co to salata?
ja odpowiadam ze nie
a on muwi ze to wlosy na #!$%@? XD
ja odpowiadam ze nie
a on muwi ze to wlosy na #!$%@? XD
Aby skrócić transport z zachodu Europy i odciążyć A2 i S2 w okolicach Warszawy, należałoby puścić S12 przynajmniej od Łodzi do Granicy. Niestety obecnie odcinek Łódź(Piotrków Trybunalski) - Puławy nie jest nawet blisko budowy.
Trochę kwas, że zaraz lubelskie będzie miało s12 i s17 a taki Radom.... Pfff
Może tu chodzi o to że całość ma brać a2, S2 potem s17 i od Lublina s17 i s12
No i zostaje a2 na wschód z Wawy
Ale S17 już jest przeciążona. Szczególnie w trakcie weekendów widać (chociaż nie wiem jak codziennie to wygląda bo ja tylko z rzadka bywam na S2 -> S17).
Chociaż muszę przyznać, że kiedy nie jestem to jest dosyć ciasno.
Poza tym, S12 to przecież droga biegnąca równoleżnikowo przez Radom, więc Radom też by zyskał. Zyskałaby też Warszawa (bo odciążyłoby to trochę A2 między Łodzią i Warszawą) oraz Łodź i Lublin.
S17 oprócz Kielc i Zamościa (które za duże nie są i raczej nie ma między nimi dużego ruchu), nie łączy ze sobą większych miast i jest bardziej niejako zapasem dla S12 niż jej uzupełnieniem.
Jest remontowana, dostosowuje się ja do większego nacisku na oś, poszerza, robi serwisowki
No i Zamość będzie miał s17
Rzeszów będzie ma połączenie z A1 przez A4 oraz S17. A więc S74 będzie służył Rzeszowowi i Kielcom (z perspektywą tylko na Lwów i dalej).
Łącząc S12 masz połączenie centrum Polski z Radomiem, Lublinem, i dalej masz wybór na Łuck i dalej lub na Lwów i dalej. Dodatkowo odciąży niepotrzebny ruch tranzytowy z A2, S2, który może iść przez S12, omijając najbardziej zakorkowany odcinek POW.
Dodatkowo, S74 odchodzi od S12