Wpis z mikrobloga

@GodlessMike: Eee.... mialem kilka accordow VII i czesci byly akceptowalnie drogie. Do VIII drzi i blacha byly drogie, ale mechanicznie rozsadne.

Czemu az tyle?

Bo myslalem, ze o mercedesie piszesz.

Ostatnio w GLu, ktory jest bardzo drogi w czesciach potrzebowalem tez wewnetrznego, ale nie bylo na juz i tylko z polosia i za 1000 gdzies dostalem calosc.
@blackmilk: Myslalem, ze regenracja, bo widze naklejke taka sama jak u mnie na amorze, ale nie widac juz nazwy.
A wytrzmaly 5 lat i 100kkm wiec warto pewnie.

Za nowe to dobra cena.
@bigger: no właśnie, że cena na tyle spoko, że nie opłacało się regenerować. I pomyśleć, że jeszcze z 10 lat temu, ceny ogólnie zawieszeń pneumatycznych były tak z dupy, że nikt tego nie chciał jak było w samochodzie.
@bigger: Drogie bo OEM, przerabiałem zamiennik, przejechał 13kkm i padł. W zasadzie to jest jedyny element który ma taki problem (no może i czujnik ksenonów, ale tutaj podchodzi z Toyoty więc na alie za circa 50 zł, oem ponad tysiąc.)
@blackmilk: Teraz juz jest to tanie. Musi tylko to robic ktos kto ma o tym pojecie, ale i takich juz przybywa.

Trzeba wymienic filterek przy kompresorze tez. Szczelnosc 10x sprawdzic. w SD najlepiej kalibracje zrobic.

Ja niechce nic innego juz teraz.

Mialem do ciagania przyczepy i "prac budowlanych" MLa na zwyklej zawieszcze. Teraz mam do pracy GLa na airmaticu i bajka jest. Ponosisz/opuszczasz. Utwardzasz jak trzeba. Tyl sie poziomuje a poducha