Wpis z mikrobloga

@laga_dyga: ja jestem szczęśliwym właścicielem od 2 lat, co mogę w skrócie powiedzieć silniki przed liftowe 1zz do 2003 miały wadę olejową, jedyna naprawa to przebudowa silnika ~5k lub wymiana na używany silnik poliftowy. Na co uważać podczas zakupu? Dołacz do Celica Club Poland na fejsie, w przypiętych postach będziesz miał poradnik jak kupować auto. Ogólnie ruda lubi się zbierać przy nadkolach, klapie bagażnika i szyberdachu, warto byłoby przed zakupem poprosić
@brh77603: liftbolty tyczą się tylko przedliftowych 2zz. Później były robione z bardziej wytrzymałego materiału.

@laga_dyga: Jako posiadacz 1zz i 2zz odradzam ten drugi, bo dostępność części i osprzętu silnika jest dużo niższa, a zarazem wyższe ceny. Ma też bardzo wrażliwy silnik, o ile nie dostajesz go w stanie idealnym na start.

Jeśli ma szyberdach, warto sprawdzić czy nie ma korozji od spodu przy gumowych dekielkach i u pasażera i kierowcy.